Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben nu bijna 24 weken en 6 kg aangekomen. Met de eerste was dat uiteindelijk 12 kg, dus hoop deze keer weer zo te eindigen... of iets minder mag ook
ik viel eerst 4 kilo af dat was al in de 10de week en nu afgelopen vrijdag zat er pas bijna een kilo aan was bij onze jongens wel anders was van de oudste 20 kilo en van de jongste 12 kilo aangekomen en nu nog geen kilo erbij ben er wel blij mee
Ik ben nu 22 weken zwanger en in totaal 3 kilo aangekomen!! Bij mijn andere 3 zwangerschappen was ik rond deze tijd al een kilo of 8 aangekomen. Ik hoop dan ook dat het zo rustig blijft gaan met de kilo's. Ik heb wel het idee dat ik aan alle kanten groei, maar niet qua kilo's
hier ook een meisje met de buik naar voren en van achteren niks te zien!! maar daarom denken veel mensen juist dat het een jongetje is hihi..
ben nu met bijna 24w 7 kilo aangekomen..
vind het tot nu toe best wel meevallen gelukkig!!
liefs
10 kilo erbij, vooral mijn buik ( ook naar voren) en mijn bovenbenen moeten het ontgelden. Morgen week 25, dus idd: ben benieuwd hoeveel er nog bij komt.