hoe is het weer bij jullie??

hoi marijke,

dat is inderdada wel slim met dat nijntje ding, die heb ik ook nog op zolder liggen maar dacht er niets aan te hebben, heb net vandaag een badje voor die kleine gehaald, kan dat nijntje ding mooi naar oma.

dat ding waar jou kleine in zit, heb ik ook bij prenatal gehaald, ik gebruikte hem alleen in het gewone bad, dat was geen sucses want hij (mijn ventje) is te ligt en drijft eruit, en komt dan met zijn koppie onder, maar met zo'n klein laagje water kan het mooi!

handig zeg foto's zo doe je nog eens ideeen op.

ja goed he? ik zocht mijn badje (dacht dat ik er een had maar dat was niet zo) en toen vondt ik dit ding.
en dat groene ding waar hij in zit gebruik ik ook niet in het gewone bad, maar voor dit vondt ik het wel handig...

quote: marike25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-08-2007 20:18:20'));

hoi anne fien,
wat een leuke foto en wat knap dat ie al kan kruipen jeetje zeg joany is nu bijna 6 maandjes en die doet echt nog niets wat erop lijkt hihi.

groetjes,
marike

Hahah,, dat hebben we dus ook met onze Tessa.
Niets wat er op lijkt dat ze ooit nog zal gaan kruipen
Maar alles komt goed.

Heerlijke foto's btw in de zwembadjes

ik ben er ook erg trots op maar ik moet ook eerlijk zeggen dat het allemaal wel erg vlot is hoor, dat is soms best wel jammer, wij hebben hem bijna niet lekker bij ons kunnen leggen als een echt babytje, dat wou hij niet hij wou al heel snel allen maar zitten, en toen heel snel was zitten ook al niet meer goed en wou menner alleen nog maar staan aan de vingers, maar dat kan niet zo lang omdat zijn rugje dat toen nog niet aankon, maar zogauw je hem neerlegde was het brullen want hij wou niet meer liggen en bla bla bla,

dus aan de ene kant onzettend trots maar aan de andere kant, het gaat allemaal te snel, ook voor hem zelf.

Wat leuk zeg die kleintjes in badje. We zijn al wel naar het zwembad geweest. We hadden zo'n nijntje bootje gekocht (met stuurtje), maar ze kon nog maar net over de zijkant kijken... hihi het was veel te groot voor haar.
Ik denk dat ik morgen ook een badje aan ga schaffen voor in de tuin.... moet het wel mooi weer blijven. Morgen geven ze minder weer op, maar van het weekend wordt het wel mooier toch?

He meiden...

Willen jullie het echt weten??? Hier in de VS, helemaal bovenin, tegencanada aan was het vandaag 33 graden...ik stond boven op een berg en het was niet om uit te houden en ik ben ontzettend verbrand....

groetjes Yvonne

Terug
Bovenaan