Hoe is het?

Hoi Allemaal,

Ik ben wel benieuwd hoe het met iedereen gaat?
Met mij gaat het goed, net hersteld van een flinke buikgriep, gelukkig geen misselijkheid van de zwangerschap dat dacht ik nl eerst. Voor de rest lekker moe. En eet veel en echt om de twee uur heb ik alweer trek. Ik ben nu 6 weken en 5 dagen.
9 feb eerste echo, en volgende dag intakegesprek.

Ben benieuwd naar wat jullie te vertellen hebben?

Groetjes Karin

Ik ben nu 6w2d en voel me helemaal prima! Wel zere borsten en zo nu en dan behoorlijk moe. Ook groei ik de pan uit en dat maakt het een beetje lastig! Ben gelukkig niet misselijk en mijn darmen doen ook weer een beetje normaal!

Liefs!

ben nu 7w5d Ben veel misselijk, en vooral heel veel moe. Voor de rest gaat het wel goed. Al wordt ik gek van mijn darmen!
Vanochtend met de gladheid heel hard gevallen met mijn fiets... heb me ziek gemeld op mijn werk (uitgelegd wat er gebeurd was) en lig nu op de bank.
Zere knie, zere enkel, zeer bovenbeen, en verschrikkelijk zenuwachtig... heeft dit effect op...?...

Ik ben vandaag 7 wk en 2 dg. Ik ben sinds eind vorige week misselijk (zonder overgeven) en de moeheid wordt al wat minder. Dit had ik vooral in week 5.

Ik heb van mezelf al niet zulke grote borsten, maar ook nu groeien ze voor geen meter... Nou ja, wel een beetje, maar geen cupmaat ofzo (das dan weer jammer haha).

Voel me wel onzeker. Blijft het allemaal wel goed gaan?

Ach, bovenal geniet ik er gewoon van. het is toch geweldig dat er iets in je groeit?

Truckerbabe, vervelend joh! Ik geloof dat het niet direct schade kan opleveren hoor! Het vruchtje zit goed ingepakt.
Ik wens jou wel beterschap!

Ik ben vandaag 6wk1d en de moeheid begint nu toch wel toe te slaan. Verder voel ik me wel goed, gelukkig! Geen kwaaltjes of klachten. Baal alleen dat ik nog zolang moet wachten op de echo, maar daar is niks aan te doen. Gewoon uitzitten :)

@ Truckerbabe: veel beterschap. Hopelijk maak je je niet al te veel zorgen, komt vast goed!

Ik ben nu 9 weken en 2 dagen zwanger van onze eerste baby. Heel onwerkelijk allemaal, het gaat ook zo snel! Het was in één keer raak, dáár hadden we geen rekening mee gehouden (beetje naïef misschien...).
Ik ben veel moe, maar nog niet één keer overgegeven, dat vind ik erg fijn. Wel voel ik mijn banden trekken, een minder fijn gevoel.
Sporten doe ik nog zoveel mogelijk, ik ben echt gek op sporten. Ik heb gisteravond nog ge-squasht, achteraf een minder goed idee misschien. Met een kruik tegen mijn rug aan gaan slapen. Dit hielp wel trouwens, ik heb nu nergens last van :)
Ik wil nog twee competitie wedstrijden spelen, aanstaande vrijdag en de laatste wedstrijd: 26 maart wil ik ook nog proberen te spelen. Maar of dat gaat lukken... (we staan nog eerste in de competitie) ben maar een klein beetje fanatiek!!
Ook doe ik nog (maar) 1x in de week bodybalance. Wel doe ik iets rustiger aan, ik heb wel kwaaltjes, maar zoals jullie inmiddels al doorhebben, probeer ik zoveel mogelijk door te gaan. 's Avonds op de bank zitten en dan blijven zitten...
Hopelijk zit alles goed. Ik ga er om half 4 achter komen, dan heb ik mijn eerste scan!

Terug
Bovenaan