Hoe is het?

Hier gaat alles goed, vanavond voelde ik in ene een harde onderbuik die ook gevoelig was. Ik had het dan ook stervens druk op mijn werk... Harde buiken, kan dat nu al?? Met een kleine 7 weken?

Voor de rest slaap ik nu een stuk beter en heb echt nergens meer last van, alleen mijn borsten dan!

Liefs!

Na 7 weken en 6 dagen gaat alles prima,. Ben wel snel moe en `s avonds wordt mijn buik wat onrustig maar gelukkig verder weinig last van. Kan op het sporten na alles wat ik al deed. Na sporten kreeg ik steeds erg veel krampen dus daar moest ik mee stoppen van de vk. Jammer want ik ben niet de slankste en wilde het ook daarom juist nog even volhouden. Nu maar gewoon thuis op de hometrainer.
@Truckerbabe: Al een beetje opgeknapt meis? Kan me voorstellen dat je daar erg van schrikt.
Liefs Marieke

Hey,
Nou had dinsdag hele dag buikpijn, dus toch 's middags na mijn werk maar naar huisarts gegaan. Mocht gelijk door naar het ziekenhuis met mogelijke blinde darm...
Inwendige echo gehad (hartje zien 'kloppen' super cool!!) maar zagen verder neit echt waar buikpijn vandaan kwam. Dus mocht naar huis.
Werd ik vanochtend gebeld, weer de hele dag in het ziekenhuis gezeten. Nog steeds onduidelijk. Normaal zou je dan een ctscan krijgen, maar dat kan nu niet.
Dus moet morgen wéér terug... Voor het geval het toch mijn blinde darm is...

Maar, met onze mini is alles dus in orde :) Ik heb mijn eerste echo dus lekker al gehad, en mag met 12 weken weer!

En iedere arts: Bent u misselijk mevrouw? Ja, al 6 weken :p

@mariekje82: Kan je niet wat anders doen? Ik doe aquavaria (in het water) en dat gaat heel goed. zumba kan ik niet meer

Terug
Bovenaan