hoe is het?

Hoi dames,

Volgens mij hebben er ondertussen al en paar dames de eerste echo gehad. Is alles goed? Ik heb zelf ondertussen al 2 echo's gehad en het is en blijft fantastisch!! Hier gaat alles dus goed en dankzij de medicijnen ben ik niet meer misselijk!! Hoe is het verder met de kwaaltjes?? Kan iedereen het een beetje volhouden?

Liefs ciomama

ja het gaat, moe en af en toe misselijk!
en heb last van mijn bekken dat komt door de vorige zwangerschap.. echt vervelend!
wat voor medicijnen slik je voor misselijkheid

Hoi hier gaat het redelijk. Vorige week bloedverlies gehad, dus even in paniek. Maar nu gaat dit allemaal weer goed.
Ben erg misselijk, maar lijkt vandaag wel minder. Ook erg veel last van mijn buik (bandenpijn) vooral eind van de dag zet dit wel op.
Oja en die vermoeidheid. Haha leuk he zwanger zijn.
Maandag mijn eerste echo en hoop echt dat alles goed is!!!!!!!!!

x Yvonne

@mamavanlot...ik zit aan de primperan. Dit kan je alleen via de ha krijgen en die van mij is er nog niet zo blij mee. Vanuit het zkh kreeg ik het mee met de boodschap dat het moet blijven innemen tot ik me weer helemaal goed voel. Dan mag ik afbouwen.

@zusteryvonne...spannend joh!! Morgen is het eindelijk zover! Denk maar zo dat zolang je nog misselijk bent, de hormonen goed zijn werk doen en je dus echt wel zwanger bent! Maar idd erg leuk ja zwanger zijn haha. Het is niet mijn favoriete hobby en toch geniet ik er nu wel erg van. Vooral omdat het zeer waarschijnlijk mijn laatste zal zijn.
Succes morgen meid!

Liefs ciomama

Donderdag pas de eerste echo, ben zo nieuwsgierig. Gister een half uur lang enorme pijn in mn buik, dus maak me een beetje zorgen. Voel nu ook een soort ongesteldheidspijn in mn buik.. Bah. Wou dat ik een echo apparaat hier had staan!

Hier gaat alles goed.
Ik heb vrijdag mijn 2e echo gehad en de kleine was goed gegroeid. Alleen is mijn baarmoeder gekanteld maar weet niet of dat kwaad kan, er is nog niks over gezegd. Ach moet toch in het ziekenhuis bevallen haha. De misselijkheid raak ik wel een beetje kwijt ondertussen en dat vind ik niet erg haha. Ik stond gisteravond onder de douche en toen merkte ik dat ik aan de beide zijkanten van mijn buik wat deukjes krijg haha (heb normaal al een wat dikkere buik van mezelf) en dat er een wat harder deel in mijn buik zit zeg maar haha. Erg leuk.

xx

echt verschrikkelijk moe .kan de hele dag als het moet wel mijn ogen dicht doen .haha ,dat had ik bij mijn vorige zwangerschap niet zo verder nergens last van.25 aug 1ste echo kan niet wachten .net te horen gekregen dat mijn schoonzus ook zwanger is 2 dagen later uitgerekend.hihi

Terug
Bovenaan