hoe is het?

Gaat goed. Donderdag de eerste echo en ben zo benieuwd!!
Misselijkheid begint een beetje te komen en heb een mega vieze metaalsmaak in mond, maarja dat hoort er lekker bij ;)
Af en toe ook heerlijke onzekere buien en lekker janken om niks. Super die hormonen!!!

Liefs

afgelopen vrijdag 3e echo al gehad, we zijn nu een stuk relaxer nu het echt duidelijk maar 1 kindje is
en ik heb er zomaar bijna 1,5 week in 2 dagen erbij gekregen, ik zit nu dus op 9 weken

verder: opgeblazen (draag al positiekleding) gevoelige darmen, chinees eten was geen goed idee, moe, snel koud, moodswings enzovoorts
op en top zwanger, ze zeggen dat met week 10 je hormoonlevel op het hoogste is. moet echt ivm de darmen al positiekleding dragen want na mijn chinese loempia gisteren paste ik ineens weer in mijn spijkerbroek, helaas niet voor lang.

Bij mijn 1e zwangerschap was het niet veel anders, slechter eerder want ik kon niks eten, totaal geen hongergevoel en dwong mijzelf 9 maanden lang om in ieder geval kinderporties te eten en ik kon absoluut niet tegen poeplucht en was zo moe nog erge als nu.

Ik denk dat ik deze keer eerder aan de bel trek, die vermoeidheid en darmen maakt dat ik zo weinig energie heb en dat is best deprimerend. Een 3e zwangerschap wil ik zeker niet, mijn lijf reageert gewoon te heftig.

en toch is het zo bijzonder en mooi, een groeiende buik, het kleine leven daarbinnen.....

Klinkt misschien een beetje gek maar ik ben wel een beetje jaloers op jullie zwangerschapskwaaltjes.

Heb zelf nergens last van en dat maakt het een beetje onwerkelijk nog.

22aug pas de eerste echo ben dan negen weken als ik dan het hartje hoor geloof ik het pas echt.

Iris

Hier nog iemand met heel weinig klachten hoor...soms wat sneller moe en thats it!!
dit word ons 3de kindje en heb bij de andere 2 ook weinig kwaaltjes gehad..maar wel iets meer dan nu.toen had ik zere borsten en bij mn zoontje soms klein beetje misselijk,nu niks van dat...maar goed ben nog maar net met borstvoeding gestopt dus misschien daarom geen zere borsten...weet ook niet.
we zien het wel met de echo op 10 augustus,ook dan word het voor mij pas werkelijkheid.
liefs jootje

oooh ik kan zo jaloers op jullie zijn

mijn vriendinnen huppelen ook er vrolijk doorheen

maar ook al is het dan misschien echter bij mij met al die kwalen, leuk is he tniet
en werk, huishouden en onze oudste dochter gaan gewoon door.

met dat warme weer ben ik alleen maar meer misselijk, ik heb vakantie en gewoon geen energie om iets leuks te doen

wat dat betreft ga ik eens navraag doen naar prenatale depressie, volgens mi j zat ik er de vorige keer ook errug dichtbij
komt ook omdat ik een heel aktief en buitentype ben, hele dagen in bed en niksdoen is niet wat voor mij

groetjes sabine

Ik ben misselijk en idd ook de opgezette buik. Heb gelukkig veel jurkjes voor naar mn werk en wat ruimere broeken omdat ik pas 5 kg ben kwijtgeraakt. Kan er nog even tegenaan zonder positiekleding gelukkig.

En ik ben zo moe. Echt niet normaal. Lijkt wel of ik weer pfeiffer heb!

Grappig om te lezen waar iedereen last van heeft en hoe iedereen ermee omgaat! Volgens mij is iedereen toch duidelijk zwanger en voelen de meesten zich ook zo.

Voor degenen die weinig voelen...geniet ervan haha!! Misschien verlang je naar kwaaltjes, maar geloof me na 1 dag overgeven ben je het al goed zat hoor haha! En misschien komt het nog! De piek is met 10 weken, voor mij as vrijdag, dus we zien het wel.

Geniet er toch van meiden! Hier is de misselijkheid al een heel stuk minder en ik voel me steeds beter dus het gaat over!!!! (denk daar maar aan als je weer boven de pot hangt hihi)

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan