afgelopen vrijdag 3e echo al gehad, we zijn nu een stuk relaxer nu het echt duidelijk maar 1 kindje is
en ik heb er zomaar bijna 1,5 week in 2 dagen erbij gekregen, ik zit nu dus op 9 weken
verder: opgeblazen (draag al positiekleding) gevoelige darmen, chinees eten was geen goed idee, moe, snel koud, moodswings enzovoorts
op en top zwanger, ze zeggen dat met week 10 je hormoonlevel op het hoogste is. moet echt ivm de darmen al positiekleding dragen want na mijn chinese loempia gisteren paste ik ineens weer in mijn spijkerbroek, helaas niet voor lang.
Bij mijn 1e zwangerschap was het niet veel anders, slechter eerder want ik kon niks eten, totaal geen hongergevoel en dwong mijzelf 9 maanden lang om in ieder geval kinderporties te eten en ik kon absoluut niet tegen poeplucht en was zo moe nog erge als nu.
Ik denk dat ik deze keer eerder aan de bel trek, die vermoeidheid en darmen maakt dat ik zo weinig energie heb en dat is best deprimerend. Een 3e zwangerschap wil ik zeker niet, mijn lijf reageert gewoon te heftig.
en toch is het zo bijzonder en mooi, een groeiende buik, het kleine leven daarbinnen.....