Hoe is ie met iedereen???

Ik zal zelf maar beginnen. Zoals de meesten wel weten is de ongi weer voorbij en gaan we weer vol goede moed op naar een volgende ronde. Nee, die goede moed was dit keer ver te zoeken. Had het gewoon helemaal gehad, was erg verdrietig en was het zat! Bah, wat een kan een mens zich prut voelen.

Maar na 2 ellendige verhalen van bekenden van ons + de beelden op tv heb ik mezelf maar een goede schop onder de billen gegeven.

Wat heb ik te klagen, lieve man, een lieve zoon en gezond. Wat wil je nog meer! Dus ik heb een bezoek aan een homeopatischshopje gebracht en gebruik nu iets om de cyclus regelmatiger te laten verlopen en het kan de eventuele kwaaltjes rondom de menstruatie te verzachten. Ik hoop dat het werkt.

Wel hebben m'n mannetje en ik nu afgesproken dat we er tot een bepaalde tijd voor gaan, dan is het mooi geweest. Maar we hopen natuurlijk voor die tijd zwanger te raken, mocht die zwangerschap mis gaan dan is het ook klaar.

Deze maand klussen we wanneer we willen en we zien wel. Vorige maand om de dag klussen hielp niet, dus we gaan nu voor de fun!

Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Ik hoop zo dat het ook jou mee gaat zitten meid!
Je moet ook op een gegeven moment voor de fun gaan want anders gaat je relatie er zwaar onder lijden.
Bij mij is het elke keer raak geweest als ik het niet verwachte en er iets "minder" mee bezig was.
Maar dat is zoooooo moeilijk als je het zo graag wilt!
Ik ga flink voor je duimen!!!!!!!
Hele dikke knuffel Pupke

Hoi Pupke,

We doen ons best en idd de ene x ben je er minder mee bezig als de andere keer. Afgelopen ronde om de dag geklust en maar dan is er op het laatst weinig fun...

Hoe is ie met jou? Binnenkort weer een echo? Sorry, ben het even kwijt... Hebben jullue het al verteld aan iemand?

Liefs Lientje

Hoi lieve Lien,

Ik heb vrijdag 29 januari weer een echo en 9 februari de nekploometing.
Ik heb geen typfouten gezien hoor hi,hi.
Heb ik zelf ook weleens vaker de laatste tijd;)
Mijn ouders,broer en zus + werk weten het.
Werk is ook zodat ik niet meer hoef te tillen.
Mijn schoonouders krijgen het pas na de nekplooimeting te horen omdat ook zei er goed ziek van zijn geweest toen het bij ons mis ging.
Ben echt helemaal happy de peppie als die goed is!
Kan ik toch nog meer genieten denk ik.
Ik ga 17 februari naar de huishoudbeurs/9 maandenbeurs heb ik echt zin in.
Alleen jammer dat mijn zus niet kan maar goed dat kan de pret niet drukken!
Heb jij nog iets leuks in het vooruit zicht?
Vakantie of zo?
Tot gauw!
Liefs Pupke

Pupke,

Ja, genoeg leuks gelukkig! Vanaf 21.30 heb ik vakantie!!! Maandag is onze kleine man jarig en dat vieren we zondag. Volgend weekend gaan we een lang weekend weg met mijn familie, ik hoop dan nog even op de skies te staan.

Dus je verhaal van je super echo vrijdag moet ik missen...komt goed meis!!!! Je vertrouwen moet groeien, net zoals jullie ukje!

Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Gaat weer effe niet zo lekker bruine afscheiding bah.
Vorige keer begon de miskraam zo.
Ben gewoon bang dat ik weer een dood kindje bij me draag net als in juli.
Slecht geslapen vannacht voel me gewoon rot!
Ben zo blij als ik vrijdag eventueel goed nieuws krijg!
Fijne vakantie meid hebben jullie verdiend!
En alvast proficiat voor jullie kleine man!!!!!!

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan