Ik zal zelf maar beginnen. Zoals de meesten wel weten is de ongi weer voorbij en gaan we weer vol goede moed op naar een volgende ronde. Nee, die goede moed was dit keer ver te zoeken. Had het gewoon helemaal gehad, was erg verdrietig en was het zat! Bah, wat een kan een mens zich prut voelen.
Maar na 2 ellendige verhalen van bekenden van ons + de beelden op tv heb ik mezelf maar een goede schop onder de billen gegeven.
Wat heb ik te klagen, lieve man, een lieve zoon en gezond. Wat wil je nog meer! Dus ik heb een bezoek aan een homeopatischshopje gebracht en gebruik nu iets om de cyclus regelmatiger te laten verlopen en het kan de eventuele kwaaltjes rondom de menstruatie te verzachten. Ik hoop dat het werkt.
Wel hebben m'n mannetje en ik nu afgesproken dat we er tot een bepaalde tijd voor gaan, dan is het mooi geweest. Maar we hopen natuurlijk voor die tijd zwanger te raken, mocht die zwangerschap mis gaan dan is het ook klaar.
Deze maand klussen we wanneer we willen en we zien wel. Vorige maand om de dag klussen hielp niet, dus we gaan nu voor de fun!
Liefs Lientje