Hoe is ie met iedereen???

Lieve Pupke,

Wat naar meis, toch blijf ik hoop houden en blijven mijn duimpjes draaien voor jou. Had je spontaan bruinverlies of na het wc bezoek? Kan er niet een bloedvaatje gesprongen zijn? Ik hoop op het beste meis!

Dikke knuf en kus voor jou!!! Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Hoe was jullie weekend?
Nog een keer proficiat met jullie mannetje want vandaag is hij echt jarig!
Alle ellende is alweer verdwenen gelukkig!
Voel me vandaag weer op en top zwanger dus ga er maar vanuit dat het niks was.
Elke keer als ik er vertrouwen in begin te krijgen gebeurd er weer iets waardoor het weer effe weg is.
Gelukkig weet ik vrijdag meer.
Ben morgen 10 weken dus als het vrijdag goed is dan zal hopelijk deze keer de nekplooimeting ook goed zijn en kan ik eindelijk volop genieten!!!
Komend weekend lekker gaan genieten he meid!!!!

Liefs Pupke

Pupke,

Wat ben ik blij met jouw bericht, er verscheen een big smile op m´n gezicht. Komt helemaal goed meis!
Mooi zoals je op Nath reageerde, het klopt helemaal. De verhalen van jullie geeft me hoop. Dus vooral lekker blijven schrijven!

Ik hoop dat er een tijd komt dat jullie mij door dezelfde periode heen slepen!

Liefs Lientje

Pupke,

Heel veel suc6 morgen!!! Als ik maandag terug kom dan hoop ik super goed nieuws van je te lezen.

Iedere zwangerschap en ieder kindje is anders, komt goed meis!!!

Liefs Lientje

Lieve Lientje,

Zeker komt jou tijd ook en dan zal ik jou net zo steunen als je bij mij altijd doet!
Hoe was je weekend?
Echo was helemaal top hij/zei was lekker aan het bewegen en het hartje heb ik al gehoord via de doptone.
Ik blijk alleen al 11 weken en 1 dag te zijn vandaag.
Daar ben ik wel blij mee!!!!!!Ook al scheelt dat maar 5 dagen.
Pupke is nu 4 cm.
Nog anderhalve week en dan is het eindelijk tijd voor de nekplooimeting en mag ik het van de daken schreeuwen.
Mocht van mijn verloskundige ook even zelf spelen met het echo aparaat was erg leuk.
Hoop dat het goed met je gaat!

Liefs Pupke

he ik lees even met jullie mee.
Wat een goed bericht pupke, en zelfs verder.. fantastisch. Ik hoop ook dat lientje gauw volgt want als 1 het verdient, dan ben jij het lientje.
Ik hoop dat je lekker ontspannen bent van je minivakantie lientje. enne wanneer is nu je nod?

liefs voor jullie

Pupke!

Wat super!!! Komt helemaal goed met jullie pupke, dat weet ik zeker! Wat bijzonder dat jezelf ook nog even met het echo apparaat aan de slag mocht, een bijzondere ervaring lijkt me.

Het weekend was heerlijk! We hebben 2 dagen geskied, mijn man stond dit weekend voor het eerst op de skies en zelfs hij vond het leuk. Ik voel nu m'n hele lijf en ben verkouden, maar heb een erg tevreden gevoel over dit weekend. Als dit weekend m'n eisprong was, dan is het niks geworden, zo moe ;)

Liefs Lientje

Nath,

Tuurlijk mag je mee lezen! De titel heet toch niet voor niks hoe gaat het met iedereen? Dus ook met jou, gekkie! How is life???

Iedereen die op dit forum rond zwerft verdiend het, maar ik vind het lief dat jullie het zeggen! Ik heb heerlijk kunnen ontspannen dit weekend, maar het was ook hard werken. 2 Dagen geskied en dat met een conditie van 0,0 hihi! Ik had nooit gedacht ooit nog eens weer op de skies te staan, dus het was super!!!

Mijn nod is volgende week woensdag, gok ik...

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan