Hoe is jouw man als papa?

Hoi hoi,

Weer eens iets anders.... Hoe doet papa het?
Is hij erg veranderd sinds jullie kleine er is? Is hij strenger, of juist toegeeflijker?
Speelt hij veel of is hij meer van het (aan)leren?
Hoe is hij in het verzorgen?
Kortom, hoe doet papa het?

Liefs Irene

haha goeie irene....ik denk dat het verzorgen meer op mij neer komt.Normaal gesproken als ik moet werken ,leg ik de kleertjes voor nicky al klaar.Nu dat ik zwangerschaps verlof heb komt het ook op mij neer,wel dat ik er van geniet,maar soms zou het fijn zijn als hij zich daar iets meer betrokken zou voelen.Verder is zn dochter zn alles..liefs,karin

Mijn vriend helpt echt heel erg veel mee met het verzorgen van onze dochter nu helemaal omdat ik zwanger ben en het af en toe wel zwaar wordt.
Hij verschoont haar vaak,brengt haar elke avond naar bed,tanden poetsen pyama aan.
Ik heb echt mazzel met zo'n vriend.
Hij is ook echt stapelgek met haar.
Alleen zit Nynke nu in een fase dat ze eigenlijk met mama alles wilt doen.
Maar goed we verdelen dus hier echt de taken en dat gaat prima zo.

Liefs Stefanie

Papa, doet het super!!!!

Mijn man doet even veel als mij, we doen het echt samen. Het komt wrs ook door ons werk, hij in het onderwijs en ik in de zorg. De dagen dat ik werk, ben ik overdag thuis met ons ventje en hij 's avonds met hem als ik aan 't werk ben. Hij kookt en eet dan alleen met ons ventje, dus hier een super trotse mama.

Mijn man heeft 1 dag in de week vrij en dan ben ik aan het werk. Die 2 samen vermaken zich dan prima!!!

ook ik heb het echt getroffen met erwin.
in het begin niet, toen nathalia net was geboren.
toen keek hij nauwelijks om naar haar.
en kwam alles op mij neer.
om een lang verhaal kort te maken, is t allemaal goed gekomen en nu is hij een top vader en vriend!
als hij thuis komt, gaat hij lekker met nathalia spelen, vaak even stoeien met mama er ook bij ( dus met zn 3tjes spelen) nadat ik heb gekookt en we hebben gegeten gaat 1 van ons met nathalia in bad, en de ander droogt haar af ( zodat diegene die dan in bad ligt, lekker kan blijven liggen :p)
elke dag wisselen wij dus af wie nathalia uit bad haalt, aankleed en in bed legt. in t weekend mag de ene dag hij uitslapen, de andere dag ik.
de ander neemt dan natuurlijk de verzorging over van nathalia.

toen ik pas geleden zo ziek was, kwam erwin thuis van zn werk, kookte, deed nathalia alleen in bad en naar bed, ruimde daarna hier de zooi op enz. echt super lief van hem. nee, ik heb absoluut niets te klagen hahaha

liefs, do

ook heb hier een enorme lieverd
emiel doet ook veeel met de kids van verschonen tot baderen aankleden alles.
ook is emiel de gene die caithlyn altijd verzorgt voor het slapen gaan en na bed doet ik loop dan wel mee maar hoef alleen maar een kusje te geven heerlijk hahahha.
emiel is echt een hele fijne vent wat dat betreft in het weekend helpthij me ook altijd met schoonmaak hij doet de dingen waar ik niet bij kan enzo

dus ik mag echt niet klagennnnnnnnnnnnnnn
als ik jongens/mannen in mn omgeving zie kan ik echt pissig op ze worden als ze hun vrouw alles alleen laten doen en nog te bang zijn om een luier te verschonen

liefs patricia

gelukkigtref ik het ook met mijn mannetje als het gaat om het doen van het huishouden enzo..ppfff hij gaat nooit uitgezakt met een pot bier ofzo op de bank zitten.Hij heeft voor nicky ook een hele mooie speelhoek gemaakt.was het nog ff vergeten te melden

Ook hier een man die, als hij niet heel veel aan het werken is, veel doet.
We eten met zijn 4-en als hij thuis komt en samen ruimen we de boel op. We spelen dan nog even samen met de kinderen en dan brengen we ze samen naar bed. Meestal doet hij Bente en doe ik Tijn.
In het weekend doen we meestal samen de boodschappen of hij gaat alleen en neemt 1 van de kinderen mee.
Schoonmaken doet hij echter niet aan en dat hoeft ook niet zo van mij. Af en toe heb ik er wel flink de balen van en dan helpt hij wel, al vind ik het dan prettiger als hij op zaterdagochtend de kinderen bezig houdt terwijl ik de bovenverdieping poets.
Al met al mag ik niet klagen.

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan