Hoe is jouw man als papa?

Pff kwam erachter toen ik dit topic opende dat ik al naar mn werk moest, vandaar dat ik nu pas reageer haha.

Mijn vriend is stapel op Myrthe. Qua verzorging "zit"hij er niet zo in als ik. Als ik een keer weg ben of eerder moet werken, zorg ik dat er kleertjes klaar liggen enz.
Hij vergeet nog weleens een zalfje te smeren, maar ach dan de volgende keer weer.
Hij is een beetje onzeker wat betreft verzorging. Hij kan het allemaal super hoor, maar omdat ik het meeste doe, en het dus in mijn systeem zit, is hij weleens bang iets te vergeten.
Op stap met Myrthe vergeet hij gerust drinken mee te nemen, of verschoning haha.
Verder is het altijd stoeien en dikke pret.

Hij is wel minder streng dan ik. Zo heb ik Myrthe al paar keer in hoek gezet, terwijl papa blijft waarschuwen hahahaha.
Maar ook bij hem is NEE ook echt NEE.
Met een koekje is hij weer makkelijker, maar ja papa "snoept"ook erg graag.....

Al met al een hele lieve papa dus.

Liefs Irene

Heeft er niemand ook negatieve punten?

Zoals.... Wat ik net al schreef.... Hij vergeet gerust dr tas in te pakken als we weggaan.
En als we samen weggaan doe ik in een uur zowel Myrthe als mijzelf klaar maken, tas inpakken e.d. terwijl hij dat hele uur voor zichzelf nodig heeft.

Hij ziet ook niet in wanneer kleding te warm of juist te koud is.

Neemt niet weg dat hij een trotse vader is die graag over zijn dochter vertelt en graag met haar showt en superblij en dol met haar is. Maar ja hij "ziet"die dingen gewoon niet.....

poeh he. zit nu al 5 minuten na te denken over negatieve punten hahaha
ze zijn er vast wel hoor. kom er alleen gewoon niet op hahaha. kleding hoef ik echt niet klaar te leggen voor hem. hij is juist heel erg van mode en weet ook precies wat bij elkaar past en wat totaal niet samen gaat.
ik moet juist vaak aan hem vragen: staat dit wel bij elkaar? (ook voor mezelf hoor)

qua opvoeding zitten we wel op 1 lijn. we zijn allebij wel erg makkelijk dus dat scheelt weer hahaha
hoewel hij echt wel consequenter is dan ik.

ik ben hier juist de chaoot. vergeet makkelijk idd luiers of doekjes mee te nemen. erwin noemt ook altijd de hele tijst op:
heb je luiers, doekjes, kleding, drinken, koekje bla bla bla hahaha

mmm nou, die punten volgen nog wel want komt er nu echt niet op hahahaha. ( hij is gewoo nde perfecte papa nu hahahahahaha)

liefs, do

Remco is ook een super vader. Hij is zo'n trotse vader!!! We doen eigenlijk alles samen. Liggen ook wel op 1 lijn. Inpakken enzo doe ik, maar dat is meer omdat ik dat zelf in de hand wil hebben. Als hij het zou doen zou ik toch alles checken...... dan kan ik het dus net zo goed meteen zelf doen. Hij doet haar 's avonds altijd in bed. Hij heeft een heel ritueel met haar, zooo schattig.
Negatieve punten?................ eigenlijk niet..... tja hij zal niet de goeie broek bij de goeie trui aan doen en soms zit haar jas zelfs scheef dicht geknoopt..... hahaha..... maar dat neem ik hem niet kwalijk. Het blijft een vent!

Liefs Trudi

hier was pppa in t begin erg afsandelijk tegen karlijn
keek egenlijk niet na d'r om
was wel altijd erg overbezorgt maar de verzorging kwam helemaal op mij neer
dat is pas bijgetrokken sinds ik een tijdje terug in t ziekenhis lag terwijl k 22 wekn zwanger was van floor
toen is hij helemaal omgeslagen
nu issie helemaal stapelgek op krlijn en helpt mee met d'r verzrgng enz
nu is hij tegen floor afstandlijk en geeft ie eerlijk te dat karlijn zijn lieveling is endt hij niks met kleine baby's heeft dat hij daar niks aan vind en dat hij grore kindjes vanaf een maand of 7 echt leuk vind omdat hij er dan echt mee kan spelen en ze niet meer zo brekbaar zijn hahaha
gelukkig helpt hi wel heel veel mee in t huis qua huishouding
dus hier nog niet zo'n superpappa helaas
hij is wel weer allert dat we genoeg luiers speelgoed extra kleding enz meenemen v oor de meisjes want dat vergeet ik nog welleenshahahaha
qua opvoeding : hij is strenger als mij en kan t bv niet goed hebbe als karlijn weer eens een ghrote troep heft gemaakt , mij maakt dat net uit ben zelf ook een chaotisch typje hihihi
vind t héérlijk om ff lekke t kliederen met verfof klei enz terwijl hij daar niet tegen kan
maar goed... komt nog wel met 2 meisjes in huis

groetjes maurilla

Manlief gaat altijd uit zijn werk lekker met Daniel stoeien, spelen of duplo bouwen.
Na het eten doucht Daniel vaak met manlief mee en we brengen hem ook altijd samen naar bed.
Als ik eens op zaterdag moet werken bijv (ben oproepkracht) gaat hij er ook altijd wat leuks mee doen, naar kinderboerderij, zwemmen, speeltuin, voetballen e.d.
Verder heb ik echt een lieve man, want op zondag heb ik altijd 'vrij' , dan kookt hij, geeft hij Daniel eten etc, dan hoef ik echt heerlijk niets te doen.

Liefs Marina

Qua schoonmaken; ik ben doordeweeks overdag thuis en heb eigenlijk altijd doordeweeks alles al gedaan, heb namelijk een vast schema;
maandag badkamer, dinsdag boven, woensdag strijken wat ik de voorgaande dagen gewassen en gedroogd heb, donderdag de keuken en vrijdag de woonkamer en dan nog een keer de wc.
Zo heb ik alles gehad en hoeven we in het weekend nooit wat te doen, dus zo komt hij er niet toe, maar als we een keer weg moeten en zn blousje moet gestreken worden en dat is nog niet gebeurd dan doet hij dit wel gewoon zelf.
Heb echt een topman!!

liefs Marina

Terug
Bovenaan