Hoe is jullie babykamer geworden?? Dit is die van ons...

Een hele mooie ruime babykamer! Daar zul je veel plezier van hebben.

Wij hebben de babykamer alleen grondig gepoetst. Ik heb er verder ook geen foto's van. Ons zoontje heeft het er bijna 2 jaar prima naar zijn zin gehad, dus dat gaat nu ook wel goed komen. Ons zoontje ligt nu sinds een paar weken op zijn nieuwe kamer is vindt hem helemaal geweldig.

De babykamer heeft 3 creme-kleurige muren en 1 zacht oranje muur. De meubels zijn zacht geel met wit geschilderd. Het zijn de meubels van mijn babykamer vroeger, dus dat heeft ook extra emotionele waarde.

Groetjes,
Susan

hi Claudia,
Ik loop ook telkens te stoeien met die vreselijke foto's. Maar zo met je site is net zo makkelijk!
Lief kamertje is het geworden!! Erg leuk, dat groen met wat oranje accenten!
Ik vond het moeilijk kiezen hoe ik het kamertje zou aankleden, vind alles leuk... hahaha

Dus we hebben de basis wit gelaten en vervolgens gekeken wat we qua meubels mooi vonden. Met die grote zwarte commode (eigenlijk gewoon een ladekast...) maak je meteen een statement, dus daarop hebben we de rest aangepast.
Een zwart-witte babukamer dus...

Susan, persoonlijke meubeltjes zijn leuk he? Vind ik ook leuker dat een complete set kant-en-klaar uit de winkel (al kan dat ook errug mooi zijn). Maar ik ben zielsgelukkig met het wiegje, daar heeft mijn man nog in gelegen...
Heerlijk nostalgisch!!

Nu nog een mooi babietje om het compleet te maken....

liefz
liz

Hi

Thanx :) ! De rest van de kamer is trouwens wit hoor! het is niet alsof de hele ruimt rood is hauahuaa En dan houten meubels, eigenlijk een beetje bij elkaar geraapt. Wij hebben zo'n 'babybay' bedje van Baby Walz, dat je aan je eigen bed vastmaakt, dus de baby ligt in feite bij ons in bed, maar toch apart. Maar die moet nog in elkaar.

xxx

Wat een mooie kamers meiden!

We gebruiken de kamer van ons zoontje.
Ons zoontje is nu naar z ´n nieuwe kamer sinds deze week.
Nu kunnen we zijn kamer weer een beetje schoonmaken, inruimen en klaar!
Het is een neutrale kamer. Geen jonges of meisjes kamer. Met knalkleuren, lavendel blauw-paars, knalgroen, witte meubels en oranje assecoires.

Groetjes

Ons kleine manneke komt in een voormalig computerkamertje, dus 2x3 meter ongeveer. We hebben er ook niets aan gedaan, behalve de rommel eruit halen. Als beeb een week of 10 is gaan we verhuizen, en had weinig zin twee keer een kamertje te maken. Plus dat alle babymeubels (nu nog in gebruik door onze dochter) niet eens in dat kleine kamertje passen......

Mooie ruime kamer! en een fijne rustige sfeer! De commode met rode muur is ook erg leuk.

Wij zijn klaar met de basis van het kamertje, nu nog de details, maar hier alvast wat foto's.

en ons wiegje, deze staat naast ons bed:

Terug
Bovenaan