Hoe is jullie herstel voor degene die bevallen zijn met een keizersnee!!!

bij mij is het nu 5 weken geleden , en het was voor mij de 2de keizersnee, maar ik moet seggen dat het me deze keer veel zwaarder gevallen is dan de vorige keer, komt misschien ook omdat ik zoveel bloed verloren ben ,maar ik ben nog snel moe en kan nog weinig, naar mijn idee, zoals gisteren bijvoorbeeld,toen was ik sóchtens gaan winkelen met mijn moeder (woon vlak bij het centrum en mijn broere is bijna jarig dus ik wilde een cadeautje kopen) en s.midaggs had mijn zoontje wat vriendjes te spelen (gewoon op zijn kamer maar je moet het toch af en toe in de gaten houden) en ik had gekookt,nou dit kon ik vorige keer makkelijk na 5 weken ,maar nu was ik gesloopt helemaal bekaf,maar ja we zien het wel weer ,langzaam opbouwen maar.
groetjes saskia

Hallo,

Mijn keizersnee is nu zo ´n 3 weken geleden en ik doe bijna ook weer alles. ik merk idd nog wel dat m ´n conditie minder is en dat als ik teveel doet m ´n wond meer gaat steken. Voor de rest valt het eigenlijk allemaal wel mee. Vind het best wel eens moeilijk want hoewel ik er van geniet dat ik weer vanalles kan (op het einde van mijn zwangerschap was ik dood op en had een super grote buik) reageren veel mensen wat verast en enigzins afkeurend als je vertelt wat je allemaal al weer doet. Ook de opmerking ja maar je hebt wel een buikoperatie gehad hoor ik veel. Ja dat klopt, maar hoe moet ik nu weten wat je wel en niet mag doen. Ik doe gewoon wat ik kan en pas op met teveel tillen.

Ik vond het herstel reuze meevallen. Ik was na de keizersnee sneller op de been dan na mijn gewone bevalling. De dag dat ik uit het ziekenhuis kwam ben ik gestopt met het slikken van de pijnstillers en ik heb ze niet meer nodig gehad. Het is voor mij nu 7 weken geleden en ik kan al een week of 3 weer alles. Ik heb al gefietst, veel gelopen, ik heb echt nergens last van. Maar ik herken wel dat 'dove' gevoel in mijn buik, dat heb ik ook nog wel, maar ik vind het niet storend.

Terug
Bovenaan