hoe is t?

LindaenPeter

New member
Hallo allemaal,

Ik zie dat hier niet meer gereageerd word of nieuwe onderwerpen geplaatst worden.

Het is nu 3a 4maanden geleden dat we bevallen zijn :)
Hier gaat alles goed en zijn zo blij met onze kleine vent.
Als t even een dagje niet lekker gaat, en je kijkt naar je kind en hij lacht is je dag meteen weer goed :) je wordt er weer vrolijk van!
Voeden, het slaapritme gast hier ook allemaal goed.

Wel een vraagje...
of jullie ondertussen al ongesteld zijn geweest..
Het is nu 13weken geleden dat ik bevallen ben en nog geen ongesteldheid te bekennen .

Jullie houden natuurlijk alles van elkaar bij op Facebook. Maar, ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat?

Liefs Linda
 
Hi Linda,

We zijn inderdaad actief op Facebook! Maar hier gaat alles ook goed, heerlijk genieten van onze kleine meid!

Fijn om te lezen dat het lekker bij jullie gaat! En jouw vraag, ik werd 7 weken na de bevalling weer ongesteld (geef geen borstvoeding). Ik heb begrepen dat bij borstvoeding het langer kan duren voordat je ongesteld wordt.

Trouwens we hebben 12 oktober met een groep mama's afgesproken in Utrecht, dus als je zin hebt!
 
hoi,
Wat mooi dat het goed gaat met jullie. En ja, die lachjes maken een hoop goed.
Over eten/drinken heb ik weinig te klagen idd, slapen 's nachts ook niet, maar overdag mag het soms wel wat langer met wat minder gehuil ;-)

Ik gaf ook geen bv en na 13 weken was ik voor het eerst ongesteld. Bij de eerste pas na 8 maanden en toen heb ik 6 mnd bv gegeven. Het wisselt erg geloof ik.
Zou idd leuk zijn als je ook kan de 12e okt
groetjes!!
 
Terug
Bovenaan