hoe issie met jullie?

Hier gaat het langzaamaan wat beter! Niet dat het nou zo heel erg slecht met me ging, maar ik ben zooooooooo vreselijk moe geweest! En nog steeds hoor, maar ik merk wel dat het elke week ietsje beter gaat....
Ik ben zaterdag 15 weken zwanger. Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat!
 
Ik ben morgen 15 weken! Gaat nu best snel. Vanmorgen weer voor controle geweest en bloeddruk was super, bloeduitslagen waren goed, een prima HB. Meteen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo op 25 maart. Hier ook erg moe geweest en wordt inderdaad nu wat beter, soms nog wel en dan vooral na mijn late diensten. Verder heb ik 's morgens last van een droge mond en dat herken ik helemaal niet van mijn andere zwangerschappen. Maar zolang het niet erger wordt en de hele dag door is of ik er 's nachts wakker van wordt hoef ik me er geen zorgen om te maken. Kan inderdaad gewoon van de hormonen komen. Verder mag ik ook echt niet klagen hoor. Wat lichte klachtjes die er echt bijhoren maar verder prima! Hopelijk gaat het met iedereen hier verder ook goed!!
 
jah met mij gaat het nu ook beter.
ben zaterdag 13 weken.
vandaag weer voor controle was extra controle ivm mn bloeddruk maar die was nu goed met de medicijnen die ik had gekregen.
hij was nu 130 om 85.
moet over 2 weken weer terug komen dus wel erg vaak controles maar zal vast komen omdat ik mn vorige zwangerschappen ook hellp heb gehad en zo.

En linda ik herken die droge mond ook wel,heb ik mn vorige zwangerschappen niet gehad maar ik ook bij deze zwangerschap een heel droge mond en rare smaak als ik wakker wordt.
Jah moe ben ik soms een beetje maaar niet dramatisch moe ofzo en de missselijkheid heb ik ook bijna niet.....(alleen met brood eten...iel bah dan moet ik kokhalzen)
 
ik ben 15 weken en 3dagen en het gaat goed van sommige dingen word ik nog steeds kostmisselijk van bijv tanden poetsen nooit last van gehad en bij me eerste zwangerschap ook niet.
afgelopen maandag nog een echo gehad wegens de bloedingen met deze zwangerschap en me mk met 12 wkn maar alles is perfect.
op naar de 20 weken echo die heb ik 24mrt
 
Nou hier gaat alles ook stukken beter... Ben nog wel erg moe en slaap veel!
Maar de misselijkheid gaat wordt steeds ietsje minder. Ik ben ´s ochtends nog wel misselijk maar ik spuug niet meer elke ochtend (het gaat meer om de dag)
Ik kan wel weer dingen ondernemen, lekker wandelen en gewoon bezig zijn! (Want eerst werd ik duizelig en nu ondertussen niet meer).
Niet alles kan ik eten, maar het wordt wel steeds meer!
Lopen kan ik niet al te lang, dan krijg ik last van mijn benen en voeten, een uurtje is het maximum!
Hopelijk gaat het verder ook beter met iedereen!!
 
Met mij gaat alles goed! Voel me fitter en heb al meer dan een week niet meer hoeven overgeven! Wel wat last van mijn heupen en onderrug, maar dat is wel te doen. Merk wel dat ik ontzettend snel buiten adem ben en daarna ook echt moe kan zijn. Gister waren mijn vriend en ik een stuk wezen lopen, wat we normaal ook wel deden, maar nu deden mijn heupen pijn en kon ik lang niet zo vlot doorwandelen als voorheen. Toen we eenmaal thuis waren, heb ik eerst half uurtje op de bank gelegen haha. Het heeft ook wel wat :)
Buikje begint mooi te groeien, mag van mij nog veel dikker worden :D
 
Hier gaat het ook langzaam aan beter! Ben nu bijna 13 weken dus hopelijk ben ik zo van al die misselijkheid af, vooral dat spugen is zo vervelend!! Zeker als er bijna niets in blijft, je voelt je dan zo slap, bah. Verder ben ik ook sneller moe maar daar ga ik echt niet over klagen, als dat spugen maar snel stopt!;)

 
Hier is de vermoeidheid gelukkig ietsje beter! Nog wel moe maar het lukt me nu gelukkig weer om 's avonds af en toe iets te doen.
Dat van de heupen en de rug tijdens het lopen herken ik ook heel goed Yvanka! En ik ben nog maar (bijna) 14 weken dus er staat me nog heel wat te wachten vrees ik!
De buik begint mooi te groeien, ik wil het mijn leerlingen pas na de vakantie vertellen, dus ik doe deze week mijn best nog even om hem te verbergen, haha..

Succes allemaal en lekker uitrusten dit weekend!
 
Terug
Bovenaan