hoe issie met jullie?

hier gaat het ook lekker de vermoeidheid is gelukkig weg alleen de misselijkheid nog niet ben bang dat die blijft met de eerste ook gehad maar ach valt mee te leven. we krijgen er iets mooi voort erug niet dan .
groetjes een een fijn weekend allemaal
 
Alles prima hier :), misselijkheid heb ik sowieso maar 2 weken last van gehad (lucky me!), alleen nog steeds erg moe, en inderdaad die droge mond!! Ik realiseerde me niet eens dat het erbij hoorde... Ik eet wat meer kauwgom, en dat helpt wel.
 
Nou ik ben ook vooral moe. Nu moet ik nog even de bloeduitslag afwachten maar ik herken het wel van de vorige, dus heb ik alvast floradix gekocht, werd bij de eerste ook voorgeschreven samen met de tabl., en ik moet zeggen dat dit wel een beetje helpt. Toch overvalt mij de vermoeidheid zo in de middag.
Ik kan ook nooit rustig liggen op de bank maar heb dat nu toch wel 2x kunnen doen.
1x goed duizelig geweest, mijn gehoor viel toen ook al weg, tijdens een romantisch moment, zo heerlijk, not! Haha, toen maar even op door de hurken en even gewacht, daarna op de bank en toen ging het wel weer. Gelukkig kreeg ik veel begrip van mijn partner.

Voor de rest mag ik toch niet klagen hoor!
 
Hier gaat het nog erg op en af. Ben nog steeds zoooo misselijk helaas, ben morgen al 16 weken maar nog geen echte verbetering. Dankzij de medicijnen spuug ik niet meer de hele dag, maar toch nog zeker zo'n 3 a 4 keer per week. De rest van de week moet ik me superrustig houden (bed&bank-rust) want zodra ik ook maar iets doe, ga ik nog meer spugen. En eten is er ook nog steeds niet echt bij. Crackers en beschuiten, dan heb je het wel gehad. Dus ik ben megaslap en blijf maar afvallen. De dagen dat ik niet spuug voel ik me wel redelijk, maar die andere dagen pffff. De gyn hoopt na 16 weken verbetering te zien, nou dat mag van mij snel komen!!!
Maar met de baby gaat gelukkig alles goed en volgens mij voel ik hem/haar nu af en toe bewegen, dat geeft moed. Ik kijk ook erg uit naar de 20-weken echo!
 
Terug
Bovenaan