HOE KAN DAT NOU!?!?!?

Ik zit toch in zoooooo een stomme situatie!!! Heb gisteren een test gedaan en binnen een minuut stond er een positief streepje. Dit verdween echter na een minuut of 8 en stond er na een paar uur weer. Ik had die test alleen gedaan. Mijn vriend vond het leuk om zelf ook op een test te zien dat de uitslag positief is, dus ik heb gisteravond en vanochtend van het zelfde merk een test gedaan en nou wordt ie pas na 15 minuten positief....!!!!!!!!!!! Als hij dus niet om een bevestging gevraagd had, dacht ik nu dus voor 200% dat ik zwanger ben!!!! IK BAAL ZO ONTZETTEND VAN DEZE SITUATIE!!!!!!!!!
 
Bedankt voor je reactie. Want ik voel me eerlijk gezegd echt heel erg rot en dan kun je wel even een 'praatpaal' gebruiken (mijn vriend voelt zich natuurlijk ook erg vervelend, maar we willen het er niet heel de tijd over hebben want dan wordt de sfeer tussen ons er ook niet beter op). Ik zou heeeel graag geloven dat ik inderdaad zwanger ben. Ik voel het lichamelijk ook wel wat, maar nu ik pas na ongeveer 15 minuten een positieve test heb, weet ik het niet meer. En zag ik gister misschien spoken....
 
he meid waarom ga je niet even langs je huisarts en leg het uit van de tetsen en laat hem dan nog even een test doen.
volgens mij zou ik het ook niet meer weten na zulke testen.succes.
 
Hoi, uit je eerste tijd blijkt inderdaad dat je echt zwanger bent hoor! Ik snap wel dat je gek van die testuitslagen werd. Zou inderdaad even je huisarts bellen en uitleggen. Dan test hij vast ook nog een keer, voor de zekerheid.
Succes!
 
Hallo lieve mensen die gereageerd hebben! Ik heb de huisarts gebeld en ik mag een bloedtest laten doen. Hopelijk krijg ik hiermee meer zekerheid!!Het lastige is dat ze bij clear blue zeggen dat je hormoonspiegel kan schommelen in het begin van de zwangerschap en misschien zit ik nu in zo een 'hormoondipje', maar ik ga er wel vanuit dat als ik echt zwanger ben dat ze dan toch een wat hogere waarde meten met een bloedtest dan dat normaal de waarde is, toch? Ik ga zo gelijk naar de huisarts en ik hou jullie zeker op de hoogte!!!!!!!!!!!!!!!!!! liefs van mij.
 
Terug
Bovenaan