HOE KAN DAT NOU!?!?!?

Ben net terug van bloed prikken.......als het goed ik krijg ik vandaag nog de uitslag. Ik ga ervan uit dat er niks is, anders kan het allemaal nog eens vies tegen gaan vallen!
Spannend hoor!
 
Tjonge, dat werpt toch een heel ander licht op de '99% zekerheid' die de testen zeggen te geven! Nu durf ik helemaal niet meer te testen. "Het zal wel niet" is dan toch beter dan "Wel, niet, wel, oh nee toch niet" Trek ze door de telefoon bij die klantenservice en laat ons weten hoe dat ging alsjeblieft!
 
Ik denk dat alle testen wel betrouwbaar zijn, hoor. Volgens mij kun je gerust testen, maak je geen zorgen. Ik denk dat het puur toeval is wat mij overkomen is! En ik zal ze maar niet door de telefoon trekken, anders kunnen ze jullie vragen niet meer beantwoorden!
Ik heb heel misschien een verklaring voor wat er gebeurd is. Het schijnt dat je rond je eisprong ook wat HCG in je lichaam kan hebben. Misschien hebben de testen dat gemeten. En misschien ben ik een beetje een vreemd geval... DUS: GEEN ZORGEN MEIDEN, TEST MET EEN GERUST HART!!!
Ik ben trouwens over de ergste schok heen.Het is nou eenmaal zo, we kunnen er niks aandoen (ja, lekker verder gaan met oefenen!) xxx Anoniem
 
Terug
Bovenaan