Hoe kan dit....

<p>goedemorgen allemaal,</p><p>Dean is 1 februari 2018 geboren. 8 weken nu. Hij sliep tot 3 dagen geleden 5 a 6 uur achter elkaar door in de nacht. Toen de fles of borst en daarna weer door tot uurtje of 7:00. Heeel fijn vonden wij!</p><p>De afgelopen 3 nachten gaan ineens enorm moeizaam. Max iedere 2 uur is Dean wakker; huilen/honger. </p><p>Hoe kan dit? Doen wij iets verkeerd? Kunnen wij iets doen?</p><p>Heel erg bedankt alvast voor alle adviezen en tips. Dit is even drama icm kantoor etc.</p><p>Een fijne dag! </p><p>Groetjes,</p><p>Danny</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Sprongetje inderdaad. Je doet niks verkeerd! Gewoon lekker troosten en weer verder slapen. Eventueel om de beurt de nacht doen zodat je wat slaap kunt pakken voor je werk. 
Sterkte ;)

Goedemorgen! Rond die leeftijd hebben ze zowel een sprongetje als regeldagen! Mn dochter is bijna een jaar en zit ook in een sprong waarbij ze ineens s nachts soms wakker is en soms weer de hele nacht slaapt. Het is vermoeiend, en ik herken je onzekerheid. Het vraagt veel energie, ook. Maar het gaat weer over! Het enige wat je kan doen is het s middags maar even inhalen als de kleine slaapt... en misschien een idee om het s nachts om en om te doen met je man? In de zin van hij 1 nacht, jij de andere nacht? Helaas heb ik tot nu toe die optie niet aangezien mijn vriend alleen maar nachtdiensten werkt v.a. de geboorte van onze dochter haha

Sprongetje & regeldagen. Zo snel als het komt, gaat het ook weer over! 
In het ‘oei ik groei’ boek staan ze goed beschreven en kun je lezen wanneer je ze kunt verwachten. 

Terug
Bovenaan