Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Sprongetje idd. Onze kleine is nu 10 weken en zit in dr tweede sprongetje en dat merken we heel erg goed ? eventjes “aanpassen” gaat vanzelf weer over ?
Laten wij het hopen.
Nu nacht 4 achter de rug met Max 2 uurtjes slaap
gister ook zijn eerste 2 prikjes gehad en koorts. Dat helpt natuurlijk ook niet mee. Wij hoorde dat baby’s van zetpil wel hele nacht gaan doorslapen. De onze niet ;-)
Nog meer geduld vereist dus. Hopelijk vannacht weer eens goed.
Van een zetpil sliep die van mij ook niet door hoor. Volgens mij zijn dat erg weinig kinderen die dat wel doen. Met prikjes kunnen ze inderdaad ook erg onrustig worden in de nacht. Vermoeiend voor jullie, hopelijk gaat het snel beter!
Hallo mijn dochter sliep nooit savond goed misschien 3 uurtjes in totaal na 2 maanden heb ik gevonden hoe ze door slaap ik speel even met haar dat ze energie kwijt is dan doe ik haar in bad met de Zwitsal slaap zacht schampoo masseer haar in met de massage olie van slaap zacht doe haar pyjama aan geef haar haar laatste flesje en ze is meteen in een diepe slaap en moet eerlijk zeggen hier werkt het super!! Ze slaapt echt goed door in de avond zeker het proberen waard!