hoe kan dit.

Hoi allemaal.

Ben je nu echt zwanger als er vocht en wittigheid uit je tepels komt?
Of zijn dit nu ook weer spelletjes van je hormonen omdat je graag wilt.
heeft iemand anders dit ook meegemaakt of is er iets niet goed met mijn borsten? heb al eerder getest en die was negatief. vandaag 15 dagen overtijd en nog negatief?Is dit mogelijk?Zijn er nog meer dames bij wie het langer duurde eer ze positief konden testen?

Wat een vragen van een miep die zo even binnen komt vallen he.

Ik zal mij nog even voorstellen ,want anders is het ook zo brutaal.Ik ben cindy ,28 jaar ,samenwonend, een hond en een cavia.Wij willen ons gezinnetje dan ook gaan uitbreiden met een kindje.Maar kinderen neem je niet die krijg je.Dus zijn wij aan het klussen geslagen. Op 4 maart mijn laatste ongi gehad en nu 15 dagen overtijd.Wij vinden alles zo spannend en leuk. Ik had van mijzelf nooit verwacht dat ik zo naar iets kon verlangen.

Voor alle dames die reageren alvast bedankt.

Groetjes Cindy.
 
even reageren op anoniem, je hoeft iemand niet zo af te snauwen hoor! ah wat kan ik daar niet tegen.
een negatieve test so what? genoeg vrouwen die veel later positief testen, ligt bij elk vrouw anders, dene maakt sneller hcghormonen aan dan de andere, bel anders de ha op als je onzeker bent.
veel succes
knuffelbeer
 
Hoi Cindy,

Ik denk dat als je test negatief is dat je dan dus niet zwanger bent. Ik geloof dat er een test is die duidelijker en gevoeliger is dan de anderen (dacht clear blue maar check even de vorige berichten voor de zekerheid).
Maar ik hoop wel voor je dat jullie snel zwanger raken en jullie gezinnetje kunnen uitbreiden (ook leuk voor de cavia en de hond, haha!)

En let maar niet op de niet al te vriendelijke anoniemen die hier soms berichten plaatsten hoor! Er zijn zat leuke aardige meide die hier posten!

Groetjes,

Lein
 
Hoi Cindy,

misschien kun je toch beter even contact opnemen met je huisarts, want 15 dagen overtijd klinkt wel een beetje lang voor een negatieve test.
Ik hoop dat blijkt dat je toch gewoon zwanger bent. Zou toch mooi zijn!

Veel succes met zwanger zijn/worden!
 
hoi cindy
mij lijkt het ook een beetje onwaarschijnlijk dat je toch zwanger bent, alhoewel mijn test pas na 7 dgn overtijd werkte. maar 15 vind ik wat lang...but you're never known!!!!!
check maar ff bij je huisarts ja..die helpt je wel verder overweg. en mocht je niet zwanger zijn, volgende keer beter, je moet er niet teveel mee bezig zijn anders lukt het vaak niet. en als je wel zwanger bent gefeliciteerd.
liefs van sandy
 
Hoi Cindy,

Mijn laatste ongi was op 2 maart en ik ben nu zwanger. Mijn testen op urine bleven ook negatief, dus ben ik naar mijn huisarts gestapt en die heeft bloed genomen. Was positief, maar lichtjes, met als gevolg dat de testen op urine het nog niet konden detecteren. Nu moet ik er wel bij zeggen dat mijn eisprong een week later heeft plaatsgevonden dan normaal, dus eigelijk was ik op de momenten van de urinetesten nog maar net overtijd. Heb jij een idee wanneer je je eisprong hebt gehad?

Ik stel voor om even bloed te laten nemen, dan ben je tenminste zeker. Veel sterkte meid, ik weet dat dit een verwarrende periode is.
 
Terug
Bovenaan