hoe kan dit.

Of je zwanger bent weet ik natuurlijk niet, maar ik had ook vocht uit mijn tepels op de dag dat ik ongesteld moest worden en ik was (ben) wel zwanger. Alleen was bij mij de test wel meteen positief.
Maar goed, vocht uit je tepels kan heel goed een teken zijn dat je zwanger bent, maar ik heb ook weleens gelezen dat het andere oorzaken kan hebben. Ik zou het echt even met je huisarts overleggen wat hij er van denkt.
Succes, ik hoop voor je dat je ondanks negatieve testen toch zwanger mag zijn....spannend he.....
 
Ik heb al meer dan een jaar last van vocht uit mijn tepels, en ik ben nu 7.5 weken zwanger. Het schijnt iets met een stukje van je hersenen te maken te hebben volgens mijn huisarts. Het kan geen kwaad zolang het niet bloederig is.
Ik ben meer dan 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken, en in die tijd ook wel eens 15 dagen overtijd geweest, ook wel eens 10 en nog wel een aantal keren een paar dagen maar niet zwanger dus, dat ik steeds overtijd was kwam waarschijnlijk juist omdat ik er zo mee bezig was. Maar je kan nog steeds wel zwanger zijn want bij een vriendin van mij was de test pas na 6.5 week positief.
 
Terug
Bovenaan