hoe kan ik de box leuker maken?

Oh ja de babygym! die zetten wij er ook wel in, maar dan gaat de rest eruit. De mobiel ook niet altijd trouwens. Ik vind dat Connor ook zelf moet gaan spelen en niet altijd maar ge-entertained moet worden. Zo vind ie de tv ook erg leuk, maar daar wil ik 'm nog niet achter hebben ofzo. Niet dat ik het altijd kan voorkomen.... Als Margo kijkt, kijkt ie natuurlijk ook wel mee tot op zekere hoogte....

pascal heeft ook een mobiel (k moet altijd erg lachen als ik dat zeg 06-....)
met schaapjes, en ik heb er ter decoratie een ezeltje aan een springveer aangehaakt. die ezel kan ie zelf pakken, uit rekken en los laten. dan danst de ezel de hele box door.

@dromertje86; wat voor speeltjes heb je voor de kleine op de buik.
als ze ergens naar reiken vallen de dan niet plat op hun snoet?? misschien domme vraag, maar ik heb pascal nooit op zijn buik. heb daar eerlijk gezegt nooit over na gedacht. ik vind het zo zielig lijken hahahaha.

heb de mobiel er weer in gehangen
hij was er uit moest steeds huilen
als ze er bij lag wou de beestjes pakken
wat niet ging
kijken hoe het nu gaat
vedder heeft ze niet veel in de boks

Ivo heeft 2 verschillende mobielen/mobiels (hoe zeg je dat?). Eentje van de kringloopwinkel. Ik wissel ze af met ander speelgoed.
Ivo vind het sinds kort ook leuk om even op de buik te liggen.
Verder gaat Ivo meestal een beetje jammeren als ik hem er in leg, ik 'entertain' hem een paar minuutjes met oefeningetjes (draaien/ gaan 'zitten'/ etc.) en loop dan weg. Dan gaat het meestal goed.

Verder heb ik pas bij de kringloop zo'n ouderwetse wagenspanner gekocht. Een stok met belletjes en rammelaars en kralen, die ze vroeger boven die ouderwetse wagens hingen. Die heb ik met een touwtje boven hem gehangen. Eerst was hij er bang voor en moest huilen, toen heb ik hem een paar weken opgeruimd en nu weer tevoorschijn gehaald. Een succes!
Ik kon nieuw alleen maar wagenspanners vinden met zachte knuffeltjes, die vind ivo snel saai.

Toevallig heb ik Ivo net even op het boxkleed op de grond gelegd en ook dit vond ie wel leuk; zag ie weer eens wat anders.

Het ligt trouwens ook erg aan het kind hoor, de 1 vind het prima, de ander helemaal niks ;-)
Hier gaat de box goed, ze kan nu ook zelf de speeltjes pakken, dus dat is erg gemakkelijk!
Soms heeft ze ook ff geen zin in de box, dan pak ik het aankleedkussen en de speelmat erover(met z´n boog erboven) (dan ligt ze goed zacht) en leg ik die in de keuken of het washok of waar ik bezig ben!
In de namiddag als ik ga koken zet ik haar in de wipper op de keukentafel, radio aan en dan kan ze mooi naar me kijken, dan geeft ze ook geen kick!

hier gaat het eigenlijk net zo mj
denk dat ze idd wisselt met de boks
dacht het mobiel gaat goed maar ook dat wisselt
onze zoon gijs vond het tot hij kon staan prima
maar toen was dat ook gebeurd
kijk wel hoe lang zei het volhoud
maar moet zeggen ze huild er ook wel eens een
poosje in denk dan zoek het maar even uit
kan je niet steeds vermaken.
en in bed net zo
de 1ne keer slaapt ze tot de volgende voeding
de andere keer is ze tussen door