Hoe kan ik het even naast me neerleggen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
Alles eerst een fijne valentijn en als je test positief is, dan natuurlijk gefeliciteerd.
Voor mij eerst nog een week onzeker zijn, vraag me af hoe ik het even kan vergeten?
Vanmorgen om half negen wakker, en gaan douchen daarna was ik gebroken, wilde haast erug naar bed, heb nog steeds een raar gevoel in mijn buik, en die smaak in mijn mond is niet teharden, ik had op baby brabbel met twee verschillende datums getest en daar wezen ze beide uit dat ik een positieve kans heb om zwanger tezijn.
heb net een cracker gegeten met kaas, maar vond hem niet lekker smaken, de andere ligt er nog, hoe snel hadden jullie dit soort klachten, als ik internet moet geloven ben ik op zijn minst drie weken ( tevroeg om te testen )   maar als mijn laatste ongi geen ongi was 1,5 dag, dan zou ik in dec mijn laatste ongi gehad hebben en nu 8 wk zijn.of mijn lichaam houd me voor de gek? alles is mogelijk.
Bedankt dat jullie mij gespui ff lezen.
liefs

ps ik voel me wel verdrietig mijn valentijn is nu op zee:( mis hem verschikkelijk.

Kyrabella,

ik voel met je mee, Ik heb morgen mijn NOD en alles gaat anders dan normaal. Ik ben verschikkelijk moe.  opgeblazen buik. Ik heb vanochtend pas 1 liga kunnen eten, meer kreeg ik niet naar binnen. Ik heb veel vloed, iets wat ik nooit heb voor mijn ongi. Ik vind het zo spannend, maar ik moet nog minstens een week wachten of een dag natuurlijk wanneer het niet mocht lukken. En dan proberen er niet aan te denken. Je kunt er toch niets aan doen. Om de een of andere reden ben je veel meer bewust van alles wat er in je lichaam gebeurt.

Het zijn spannende dagen en dit is pas mijn eerste ronde. hoe moet ik me nou voelen mocht het een paar rondes niet lukken. ik voel me net als jou erg onzeker, pff

Kitty

Bah wat een rotdag voor jou en dan is je mannetje er ook nog eens niet. Als je twijfelt waarom doe je dan niet gewoon even een test meid? Dan heb je misschien wat zekerheid want van die onzekerheid word je ook gek. Misschien was je ongi wel een innestelingsbloeding. Zelf heb ik vorige week 2 dagen een klein beetje bloed verloren terwijl ik de 18e ongi moet worden.
Nou sterkte meid!!
Groetjes Tara

Ja die onzekerheid maakt me inderdaad gek, maar toch, ergens wil ik testen maar eigenlijk ook niet, ben bang voor een negatieve uitslag.
Van de week eergister geloof ik, had ik witte vloed in mijn onderbroek( zag ik omdat ik een zwarte aan had ) nu lijkt het gewoon doorzichtig tezijn( op een rode onderbroek ) zegt dat ook iets?

zoals ik eerder hierboven schreef, kan het drie kanten op, als het pas na 25 jan gebeurt is dan test ik zeker negatief)
pfffff ik was vanmorgen erg moe, maar van die onzekerheid word ook niet fitter.

ik voel me precies hetzelfde. Nu 3 maanden aan het proberen voor de eerste en op internet lees je vanalles over hoe lang het kan duren de eerste keer om zwanger te worden. Ik ben de 26e jarig en zou  de 24e  ong moeten worden maar deze laatste twee weken gaat het anders dan normaal. Maar ja of mijn wens mij dit laat voelen of het echt zo is? Ook ik heb meer vloed als normaal. Veel dikker en witter. Heb tepels die contstant in opgewonden toestand staan (wat na twee dagen echt niet prettig meer voelt) en heb totaal geen eetlust mee. Echt moe voel ik me niet maar wel prikkelbaar... En dan duurt een week nog lang.... Niemand in onze omgeving weet nog dat we gestopt zijn met de pil dat willen we graag maar soms zou ik het allemaal wel eens willen bespreken met iemand die het heeft meegemaakt... Maar ik hou vast aan de gedachten dat het uiteindelijk wel komt. Of dat helpt om het even los te laten? Niet echt maar ja je moet wat... Heel veel geluk als je zwanger blijkt en voor de anderen: Eens komt er een dag...

Die witte vloed kan wel duiden op een zwangerschap maar het hoeft niet persé. Meid, ik zou gewoon een test doen dan ben je voor een paar dagen misschien even van die irritante onzekerheid af. Wachten is zo erg hé? Ik ben zelf nogal ongeduldig. Wil nu ook het liefst al testen maar mijn nod is ergens rond de 18e.

ik heb vorige maand al een keer een test gedaan om mijn ventje van de spanning af te helpen... Was twee dagen overtijd en ik voelde niks maar hij wilde het graag weten. Ik ben denk ik alleen zo teleurgesteld als ie negatief is dus had voor mezelf besloten te wachten tot de 26e. Zou een leuk verjaardagskado zijn! Maar ik dacht dat je ook niet kon testen voor je NOD omdat je het dan nog niet kon zien?

Je kan volgens alle gebruiks voorwaarden van de testen, pas testen een dag nadat je eigenlijk ongi moest worden, dus vanaf 1 dag overtijd, ik was 1 en vijf dagen overtijd, en teste negatief.
Nu een aantal weken verder, en na 1,5 dag vloeien heb ik wel meerdere kwaaltjes als de vorige keer toen ik overtijd was.
Ben moe, met vlagen misselijk, heb wat gevoelige borsten de ene dagmeer als de andere en een zeurend gevoel in mijn buik, en dan wat ik het vervelenst vind is die vieze smaak in mijn mond.
Het kan bij mij ook alle kanten op!
Wens je ook sterkte, met wachten.

Terug
Bovenaan