Hoe kan ik het even naast me neerleggen?

Oeps  hahaha, ik had gisteren een test gedaan waarbij het idd 5 sec en 20 sec was, maar dat kan natuurlijk dat het niet bij elk merk gelijk is (de mijne was trouwens negatief),
Ja ik dacht: dan heb je weer iets meer kans op een positieve test... :)
Ik zal voor je duimen!
xxx Muizeke

hey muizeke...

vervelend zeg een negatieve test... kl*te zeg maar...
wanneer was jou NOD??? Hopelijk was je te vroeg met testen en   komt er nog een positieve test!!

liefs gridje

Nou gridje als jij dan babybrabbel moet geloven is je kan wel groot, mijne was 60 procent, wel positief maar minder als jij, maar je kan niks met elkaar vergelijken.
Ik heb ook nog steeds pijn in mijn borsten en als ik een beetje voorover zit doet mijn onderbuik een beetje zeer, hij zit zeg maar in de weg.

Vanavond heel de tijd mijn broek open gehad, ook heb ik nog steeds een erg droge mond en een nare smaak.
Twijfel of ik morgen mijn verhaal eens bij de ha neer ga leggen, ik word echt gek van de onzekerheid.
Mijn buik voelt ook een beetje stevig en gespannen,het voelt allemaal zo anders.
Ook leef ik met jullie mee en hoop dat je ook snel zekerheid hebben.
LIefs

ha Gridje, ik denk dat mijn nod ongeveer 11 februari was, dus ik hoop idd ook dat het misschien nog kan.....
groetjes Muizeke

vanmorgen getest dames...

wat denk je natuurlijk weer negatief .....
snap er geen snars van, vandaag 6 dagen overtijd...

had daarnet wel wit ondorrzichtig slijm bij het afvegen... was heel dun.....
iemand een idee wat het is?? komen de rd's toch op bezoek??

liefs gridje

Hoi Gridje,
Balen zeg, ja misschien heb je toch tevroeg getest, van mijn ha hoorde ik dat zes dagen erg vroeg is, ik had zelf op dag vijf getest.
Hij zei wacht nog maar eens minimaal een weekje, bij de ha doen ze het niet eerder dan 14 dagen overtijd.
En ja dat slijm ik heb geen idee.
Sterkte met de onzekerheid weet hoe het is, heb e mijn nieuwe topic al gelezen? word er inmiddels ook niet vrolijker van.voel me zo raar.

hoi kyrabella

toch ga ik zondag weer testen hoor... mijn man weet 200% zeker dat ik zwanger ben..
Ach misschien toch zijn vaderinstinct... ik hoop het maar, de pijntjes worden in ieder geval steeds erger. En ben gisteren tot de ontdekking gekomen dant die droge mond wel degelijk een kwaatje is....

dus weer een symtoom in de goede richting.... wordt er wel een beetje gek van. Gister is het nog wel op mijn hart gedruk dat veel vrouwen pas na 2 weken overtijd kunnen testen....dus blijf ik toch maar hoop houden....

een collega van een vriendin had zelf 4x negatief bij de huisarts, de 5e keer was het positief toen was ze al 9 weken zwanger dus ja...... er is nog hoop voor ons!!!

succes he

liefs gridje

Hoi Gridje,

Ik heb ook nog steeds een droge mond, de misselijkheid was even iets minder vanmorgen, maar ik heb nog steeds een zeurende pijn in mijn beide kanten van mijn zij.
Een vreemd gevoel onder in mijn buik.
Had een goede vriendin te logeren vanacht, en heb even een flinke omhelsing gehad, had het wel even nodig, het huilen stond me nader dan het lachen en ik heb haar ook gevraagd stel het blijk niet zo tezijn wat denk je dan wel niet van mij, dan voel ik me wel een aansteller.ze vond dat niet, maar ze zegt het an haast niet missen dat het wel zo is, ik hoop dat ze gelijk heeft.
Nog vijf dagen tot mijn nod.
Soms ben ik bang dat als ik me even beterder voel dat mijn lichaam me toch voor de gek houd, maar toenik vorige maand overtijd was en 2 keer negatef teste, toen waren de kwaaltjes wel weg daarna en nu is het veel erger en anders.
Vooral dat vele speeksel en die rare smaak in mijn mond vind ik heel bizar, dat heb ik echt nooit gehad( op internet hebben ze het over een ijzersmaak ) en mijn kennisje had het ook bij haar zwangerschap en jij zegt het nu ook, dus we houden maar moed.
Hier verder op het forum staat iets over de doorbloeding in je schaamlippen, die schijnen paars te kleuren( had er nooit van gehoord ) maar bij klopt ook dat dus ja we houden moed en we wachten af.
Sterkte meis, en hou je taai.
LIefs Kyrabella

Terug
Bovenaan