Hoi Gridje,
Ik heb ook nog steeds een droge mond, de misselijkheid was even iets minder vanmorgen, maar ik heb nog steeds een zeurende pijn in mijn beide kanten van mijn zij.
Een vreemd gevoel onder in mijn buik.
Had een goede vriendin te logeren vanacht, en heb even een flinke omhelsing gehad, had het wel even nodig, het huilen stond me nader dan het lachen en ik heb haar ook gevraagd stel het blijk niet zo tezijn wat denk je dan wel niet van mij, dan voel ik me wel een aansteller.ze vond dat niet, maar ze zegt het an haast niet missen dat het wel zo is, ik hoop dat ze gelijk heeft.
Nog vijf dagen tot mijn nod.
Soms ben ik bang dat als ik me even beterder voel dat mijn lichaam me toch voor de gek houd, maar toenik vorige maand overtijd was en 2 keer negatef teste, toen waren de kwaaltjes wel weg daarna en nu is het veel erger en anders.
Vooral dat vele speeksel en die rare smaak in mijn mond vind ik heel bizar, dat heb ik echt nooit gehad( op internet hebben ze het over een ijzersmaak ) en mijn kennisje had het ook bij haar zwangerschap en jij zegt het nu ook, dus we houden maar moed.
Hier verder op het forum staat iets over de doorbloeding in je schaamlippen, die schijnen paars te kleuren( had er nooit van gehoord ) maar bij klopt ook dat dus ja we houden moed en we wachten af.
Sterkte meis, en hou je taai.
LIefs Kyrabella