Hoe kijken jullie naar de tandjes?

als Berend weer eens uitgebreid op m'n vingers bijt kan ik naar binnen kijken. maar ik kan het eigenlijk beter voelen dan zien.

Inmiddels heeft hij al 3 tanden, waardoor we al weer beter in z'n mond kunnen  kijken dan voorheen (tandvlees  kan niet meer "op elkaar"zeg maar)

als boas lacht kan ik het aardig goed zien.ik keek alleen maar naar de plaats van de voortandjes,maar nou krijgt hij blijkbaar dus eerst zijtandjes.
ik zag bij boas dat zn mondje er anders uitzag.net of hij een dikke lip had zeg maar.moeilijk uit te leggen en volgens mij zie je alleen als moeder zijnde dat er iets anders is.toen deed ik zn lipje omhoog en zag ik duidelijk die 2 bobbels.bij de onderkaak krijg ik ook weinig kans,maar af en toe kan ik wel snel ff kijken.en als er wat zit zie je dat wel meteen hoor.

bij nynke ook nog niks in zicht... maar echt zien is idd moeilijk. ik voel met mijn vinger en als ik geluk heb kan ik soms kijken als ze lacht, maar het lukt me ook niet om haar lip naar beneden te duwen ofzo.
wat wel grappig is: het doorkomstpatroon van de tanden is exact gelijk aan een van de ouders, dus kari, had jij of je man ook eerst de zijtandjes?
groetjes,
daphne

ja, heb ik ergens gelezen....
maar mijn moeder wist het niet meer van mij.
maar mijn man had met 5 maanden al een tandje dus dan heft ze als het goed is mijn patroon, hihi!

Terug
Bovenaan