Hoe kom ik de week door?

Hai lieve meiden,

Wil het toch graag even van me af schrijven. Ik werk normaal gesproken 4 dagen in de week (ma-middag/di/vrij/zat) maar sinds ik zwanger ben, ben ik na 2 dagen achter elkaar werken kapot, ik ga namelijk minstens 1x per uur door mijn rug en heb daar met een staand beroep erg veel last van.......

Maar omdat het van het weekend moederdag is moet ik een dag extra werken en jullie zullen begrijpen dat het daardoor ook heel erg druk is (werk in luxe parfumerie) en ik zie daar echt enorm tegenop!!! Ik vraag me nu al af hoe ik in godsnaam deze week door moet komen. Daar komt ook nog bij dat we ook woensdag en donderdag avond weg moeten en zondag ook de hele middag op pad (gaan met m'n ouders lunchen) zijn.

Aangezien ik me ook helemaal niet goed voel (gister weer de hele dag misselijk en met hoofdpijn op de bank gelegen) zie ik er gewoon héél erg tegenop! Mijn man zegt heel lief: "gewoon dag voor dag tackelen".....maar ja....Ik weet het ff niet meer.

Bedankt voor het lezen van m'n (wederom) klaagzang, hoop echt dat het gauw beter gaat en we/ik energie heb voor 10 want ik vind het zoooo moeilijk om nu voor de volledige 100% te genieten, dat lukt me niet goed :'-(

Liefs Lynn.

Oh lynn ik herken mezelf zo oktzettend in jouw verhaal! Ik moet ook gewoon een hele dag extra werken! Normaal 20 uur en nu gewoon 38!!! En dat met de constante misselijkheid en vermoeidheid en nog een kleine rondrennen Pffff. Ik vraag me ook af hoe ik het einde van de week ga halen. Ik lig nu alweer in bed zoooooo slecht voel ik me. Moet om 12 beginnen met werken.

Lieve meid..... Dag voor dag bekijken en doen is helaas het enige wat we kunnen doen! En hopen dat we weer snel fit zijn!

Ik zou eventueel de lunch met je ouders afzeggen, en uitleggen. Die zullen begrip hebben. Als het echt niet meer gaat ziekmelden!!!!

Liefs

hey meis

idd dag voor dag bekijken hoe het gaat en gaat het niet dan meld je je ziek heel makkelijk. je moet nu echt om jezelf denken hoor en een staand beroep is zowiezo al lastig en nu helemaal! xxxx

Sterkte meis! Ik moet morgen weer beginnen met werken om half 8!!!
Ik werk met kinderen dus van rust kun je niet spreken, we denken allemaal aan elkaar!
Succes alle mama's!!!!

Hey Lynn,

Wat vervelend dat je je zo rot voelt en dan ook nog extra moet werken. Probeer rustig aan te doen en als het echt niet lukt dan idd ziekmelden, jij kan er ook niks aan doen dat je je zo rot voelt en het werk daarom zo zwaar valt.

Bekijk het per dag dan komt het heus goed. Hoop dat je je snel beter voelt!

Hai Lynn,

Joh, wat moelijk he?! Eerder kon ik me er niks bij voorstellen, dat mensen (euh, vrouwen) zich zó beroerd voelden dat ze nauwelijks konden genieten... Maar als je misselijkheid zo aanhoudt, dan wordt je op een gegeven moment gewoon moedeloos denk ik!

Ennuh, je weet, klagen mag ;)

Ik sluit me aan bij andere dames, wat niet kan dat kan niet. Je doet je uiterste best, dat weet je werkgever ook mag ik hopen, en als je het niet trekt dan is het beter om je ziek te melden. Zodra je je beter voelt, sta je er vast weer. Het is inderdaad een drukke periode rond moederdag kan ik me voorstellen, maar qua werk: niemand is écht onmisbaar hoor. Hoewel je je natuurlijk rot voelt als je afhaakt en er vast iets op gevonden moet worden, dat soort dingen lossen zich meestal op.

Heel veel sterkte en, je bent de enige die zwanger is van 2 stuks, dus je hebt het echt nu even dubbel zo zwaar he!

Liefs!

Hey Lynn,

Weten ze op je werk al dat je zwanger bent? Misschien kun je het overleggen? En wat iedereen zegt; wat niet gaat, gaat niet. Zeker in jouw geval als je twee wondertjes met je meedraagt, mag (en moet!) je gewoon rustiger aan doen. Jullie zijn het belangrijkste.

Ik hoop dat je een oplossing vind!

Bedankt voor het mee denken meiden,moest het even kwijt! Ik wat plannen voor de avonden laten varen dus ik kan 's avonds wel gewoon thuis zijn en indd....ik bekijk het maar van dag tot dag..... Ziek melden in dit soort weken, zit helaas niet in mijn aard maar goed, wat niet is, is niet!

@december 2011 mama: ja iedereen wist het bij ons al met 4 weken omdat wij iui hebben gehad en op werk waren ze dus ook op de hoogte van alle ziekenhuis bezoeken. Ik heb gelukkig wel een hele lieve manager die alles goed aanvoelt en dus ook mee denkt!

Fijne avond! Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan