hoe kom ik van de nachtvoeding af ?

Jij komt niet van de nachtvoeding af. Daar moet hij uitzichzelf mee stoppen.
Het is inderdaad erg vermoeiend. Het enige wat je wilt na zo'n bevalling is uit rusten. Maar die vlieger gaat niet op. Het is in het begin bikkel zwaar. Mijn zoontje had in het begin 8 voedingen. Ik vroeg me soms echt af of het ooit minder vermoeiend zou worden. Maar geloof me het wordt allemaal steeds makkelijker. Mijn zoontje begon een beetje door te slapen toen hij negen weken was. Hij is nu bijna 14 weken, maar nog komt hij s'nachts nog wel eens. Soms is dat nog vermoeiend, maar als ik dan denk aan het begin dan is het lang niet zo zwaar meer.
Succes. Vergeet niet een baby is de dirigent in huis.
 
hartelijk bedankt voor jullie antwoorden.
Ik wil niet overkomen als een moeder die meteen alles wil maar alles is nog zo nieuw en je hoort zoveel verschillende verhalen, dat ik niet altijd weet wat ik moet doen

Miranda
 
Geeft niet hoor Miranda. Uiteindelijk gaat je kindje echt wel doorslapen. En zeker als 't je eerste is moet je je verlof goed gebruiken. Ga desnoods overdag slapen als je kindje dat doet.
 
hoi miranda,

ja dat alles nieuw is, dat herken ik maar al te goed, de onzekerheid die je hebt of het allemaal wel goed gaat met je baby, je moet gewoon lekker samen met je baby je eigen ritme zien te vinden en toch niet al teveel luisteren naar het advies van anderen. alhoewel mijn dochtertje steeds meer nachten door gaat slapen, vindt ik het toch soms nog best wel zwaar als ze bijv om half 6 's ochtens honger heeft, maar ja je kan niet alles hebben denk ik dan maar. volgens mij vinden alle moeders met baby het van tijd tot tijd best zwaar!

sandra

sterkte

sandra
 
3 weken...pff...mijn zoontje is inmiddels 6maanden en slaapt nog steeds niet door. Mijn 1e zoon sliep met 3maanden door, dus ik vind dit ook een zware dobber. Al van alles geprobeerd natuurlijk maar niks helpt. Ja, ik heb me er inmiddels bij neergelegd...dat werkt! En ik denk dat het toch ooit wel een keer voorbij zal gaan en ik opeens s'morgens wakker word en denk: hé, het is al 7uur!! En dan ren ik naar hem toe om te kijken of alles wel goed is met hem...
Sterkte ermee!!
 
Wat een verhalen jullie roepen allemaal wat vermoeiend die nachten omdat jullie kinderen van amper 1, 2 maanden af en toe snachts komen! Mijn kind van 8 maanden komt nog elke  nacht, maar niet 1keer vaak 2 tot 3 keer en ik hen ook nachten van 4 tot 5 keer soms nachten dat ze een uur lang huilt en niks wilt niet eten niet drinken geen speen niet knuffelen niet gewiegd worden niks. Dit is pas vermoeiend dus mensen prijs jezelf met geluk.
Verder heb ik een hele lieve heerlijke vrolijke baby die heerlijk mijn zelfgemaakte groente en fruithapjes eet.
 
Terug
Bovenaan