Onze dochter heet Danique Maureen,
wij hadden de naam ooit eens gehoord, voor jaren terug,en vonden het wel een leuke naam,en zeiden toen als wij ooit kinderen krijgen en het wordt een meisje,dan vinden we die naam wel leuk.toen mijn man en ik op huwelijksreis waren,vonden we daar in de keukenla een kinderlepeltje met de naam Danique erin geschreven,op dezelfde wijze geschreven,heeeel vreemd,dat net dat, lepeltje van een andere Danique daar blijft liggen, toch,toen we op het terras wat aan het drinken waren, ook op de huwelijksreis,werd er een meisje geroepen en die had ook de naam Danique
en toen ik ook meteen zwanger was,na de huwelijksreis,en even later op de pretecho bleek dat het ook nog een meisje was,toen konden we dus echt niet meer om de naam heen,Maureen vonden mijn zus en ik beide een mooie naam,en aangezien zij geen kinderen meer kan krijgen,en ze twee jongens heeft,heb ik mijn dochter als tweede naam Maureen gegeven,dus een klein beetje vernoemd.
ik wens je veel geluk met zwanger worden en daarna met het uitzoeken van een leuke naam.
groetjes carolien