hoe komen jullie de dag door?

A

Anoniem

Guest
Pfff...ik ben vandaag precies 38 weken en helemaal klaar voor de bevalling! Natuurlijk laat het nog wel even op zich wachten als je er zo op zit te azen dus ik reken nergens op haha!

Maar ik verveel me de hele dag dood!! Ik heb geen kinderen rondlopen  en mijn mannetje is de hele dag aan het werk en rond 5en pas weer thuis!
Ik slaap zo lang mogelijk door en probeer smiddags weer te gaan slapen om de dag korter te maken  (met als gevolg dat ik snachts wakker lig :p)

Alles is al klaar, van de babykamer tot geboortekaartjes dus ik zou niet meer weten wat ik moet doen! Hebben jullie nog tips?? of zitten jullie je ook al zo te vervelen thuis??

x Angela

hoi

Ik heb dan wel een dochter rond lopen ,en mijn dag begint meestal rond half 9,daarna doe ik wat huishoudelijke klusjes,en meestal ga ik sochtends nog effe ergens naartoe.winkelen of op visite,en dan rond de middag weer thuis dochter op bed en zelf soms ook,nou als zij weer wakker is ligt er aan hoelaat meestal rond 2,heel soms gaan we smiddags nog effe weg maar meestal blijven we thuis en mijn man komt tussen 4 en half 5 thuis van het werk,en dan is het eten koken,eten ,mijn dochter nog effe lekker laten spelen en/of nog in bad met haar.7 uur bedtijd en wij hebben dan avond.zo doe ik het meestal anders moet ik heel de dag binnen zitten en dat vind ik zo saai. gr wendy 36,2 wk en vorige keer was ik gewoon nog op de dag dat ik bevallen ben op pad geweest,wel met mijn moeder en zus maar toch als je er maar effe tussen uit ben joh.

ja ik zou er ook wel uit willen maar ik woon in ijmuiden en hier heb je echt niet veel.. een winkelstraatje met winkels die ik TE vaak heb gezien haha en mijn ouders wonen nog in Rotterdam dus daar ga je ook niet zo 123 naartoe.

Ik zou wel een pak met geld op zak willen hebben :p hahaha! dan ga ik wel ff winkelen in mijn eentje..maar helaas heb ik daar geen geld voor.
En schoonmaken heb k nu geen zin meer in  alles is al schoon en anders loop ik echt onnodig werk te verrichten.. Ach...nog 2 weekjes (hoop ik) geduld,,

an

ff ruilen???
Ik ga dan wel niet meer naar college, maar ben nog steeds met mn studie bezig en omdat ik nu zoveel afgeleid ben doe ik daar nog langer over ook.... Daarnaast heb ik omdat ik veel verplichte aanwezigheidsuren ga missen van beide vakken een extra opdracht waarvoor ik veel moet doen...
Dan heb ik nog mijn zoontje van 3,5: de grootste rommel maker die ik ken dus elke dag moet er wel weer opgeruimd worden. We zijn ook bezig met zindelijkheids training dus de wasmaschiene draait continu. Hij gaat wel drie dagen naar het dagverblijf, maar dat betekend dan twee keer per dag met de fiets daarnaar toe (normaal 5min; nu een kwartier fietsen).
Omdat ik nog zo druk ben met mn studie zijn de kaartjes ook nog niet helemaal af en er moet ook nog aan een traktatie geknutseld worden voor het dagverblijf...
En dan heb ik ook nog (gelukkig) al mijn familie hier wonen waar ik regelmatig ff langs ga.
Slapen tussen de middag komt er dus meestal niet van en omdat mn zoontje een vroege vogel is ben ik meestal rond 6uur sochtens wakker..
Gelukkig werkt mn mannetje op het moment niet zoveel (eigen klus bedrijfje, dus soms veel werk en dan weer minder) en vind hij het niet erg om mee te helpen in  het huishouden en hij kookt iedere dag!

Ik klaag niet hoor: ben best blij dat ik dingen om handen heb, maar soms zou ik wel een beetje rust willen (en een beetje bij slapen..)  
Ach het is ook nooit goed...

Nog ff en dan hebben we het allemaal druk genoeg!

Liefs Nika (38w5d)

Heey nika..

Ik zou wel even willen ruilen ja haha.. lijkt me heeeerlijk om het te druk te hebben   (stom he)
Nu ga ik soms slapen in de middag om de dag korter te maken terwijl ik dus niet moe ben .. ik ga het huis schoonmaken terwijl t niet nodig is.. je verzint de raarste dingen en doet dus ondertussen niks nuttigs!

Ach.. wat jij al zei: strax hebben we het druk zat :)
Ik hoop dat het niet al te lang meer duurt voor ons! jij mag ook bevallen nu dus laat maar komen toch :p

x an

Ja hoor, hier nog één!
Doe maar maar wat huiswerk, of is er misschien een kind wat even oppas nodig heeft?

Ja grapje natuurlijk, maar zei tegen de buuf toen straks: zow, kan niet wachte tot ik weer aan het werk mag!
Echt geen donder aan dat thuis zitten, ik zie alleen maar dingen die ik anders niet zie zoals stof en andere zooi! Ben ik liever de deur uit.
Internet is leuk, maak ik ook veel gebruik van! Maar dat houdt ook wel weer eens een keer op!
TV is niets voor mij en op bed plakken al helemaal niet!
Wil lekker iets aan mijn dag hebben!

Gelukkig gaan de buuf en ik regelmatig op stap, 10 km verderop boodschappen doen bijvoorbeeld!
Slaat natuurlijk nergens op, maar zo zijn we wel lekker de hele middag weg!

Verder werk ik het dagboekje voor onze a.s. dagelijks bij en de rest, tjaah is eigenlijk al een paar maanden klaar!
De baby kamer is al 12x schoongemaakt net als de rest van het huis.
Oh ja en ik ga links en rechts eens koffie drinken en gelukkig komt mijn broertje redelijk vaak langs om samen ff een boodschapje te doen of de hond uit te laten.

En verder............ wachten!

De ene dag duurt te lang, de andere dag te kort...
Ik word zo nu en dan helemaal gek van mezelf! Herken een hoop...
Ons huis is ook al 10x schoongemaakt..
Vandaag ben ik druk geweest, dus nu weer helemaal kapot..
Weekend wil ik wat rustiger aan doen en morgenavond gaan we lekker uit eten
met vrienden van ons.
Good luck ladies!

Liefs Marleen

Hier even echt een oude tutten reactie:
Echt, geloof me, als de baby er straks is en je bent wat weken verder zul je stiekem nog wel eens terugdenken aan al die heerlijke lome luie dagen.
Ik herken het gevoel van verveling heel erg, maar geniet er maar even van!
het wordt straks echt dynamisch genoeg!
Groetjes Soela, december forum

Terug
Bovenaan