hoe komen jullie de dag door?

Hey hallo,

Nou ik herken mezelf helemaal in het verhaal...
ben nu 37,5wk en ook ik doe echt de hele dag niks!
Nou ja niks, huisje schoonmaken van top tot teen, hondje uitlaten, en
daarna.....ja..............WEEEEER slapen!
Nu kan ik sinds een week ook echt bijna niet meer lopen van de pijn,
me kleine mannetje is zover ingedaald, dat hij gewoon op me schaambeen
ligt,waardoor ik lekker veel druk en pijn voel daar beneden!..hoop
ook echt dat het niet te lang meer op zich laat wachten, want ik ben het eigelijk
wel een beetje zat, heb steeds van die super pijnlijke weeen, maar doorzetten??.....ho maar!
MAAAAR alles voor het goede doel, want wat zal ik het straks missen om zwanger te zijn, dat gekriebel en geschop in me buik! Heb natuurlijk wel me ventje in de
box liggen...maar toch, zal wel ff wennen zijn..

Nou meiden veeeeel succes de laatste loodjes!
Dikke kuss
Linda uit Zeewolde

nou dames

zoals je ziet aan de tijd pffff weet ik ook de dag niet meer door te komen
ik ben nu klaar wakker allemaal gerommel maar ik kan niet zeggen dat er echt iets gebeurd eigenlijk,,,,,,,,
me kids moeten voetballen straks dus me zus gaat mee want ik kan natuurlijk geen auto meer rijden ,,,,

ik vul de dagen nu maar met opruimen en dan even slapen en dan weer even zitten pfff

ik loop al bijna 2 weken op de rand vanme linker voet waarschijnlijk omdat ik zo zwaar ben geworden dat mijn voeten het nietmeer trekken en ik dus nog mank loop ook
mijn bekken laten het niet meer toe om normaal te kunnen liggen en ikben echt doodop maar ja wat kan ik doen he????
gelukkig zijn die kids hier al groot en doen ze veel zelf die oudste van 13 helpt me ook echt wel mee met de dingen die niet meer gaan maar ik ben het zo spuugzat dat ik zelf niet veel meer kan doen he!! normaal ben ik een heel actief persoon nu kom ikde trap niet eens op ,,,,,,,,,,

ja ja klaag klaag maaar ben het wel echt heel erg zat aan het worden !!!!

veel liefs cora

Terug
Bovenaan