<p>Goedemorgen mama's,</p><p> </p><p>Ik ben benieuwd hoe jullie de nachten doen/deden met een kleine van ongeveer 13 weken oud.</p><p>Mijn zoontje is dus nu 13 weken oud en de nachten gaan heel wisselend.</p><p>Eerst dacht ik nooit van die nachtvoeding af te komen en toen opeens sliep meneer door om vervolgens snachts weer te gaan "spoken".</p><p>Ik verwacht nog niet van hem dat hij helemaal doorslaapt, hij is ook nog maar 3 maandjes.. Maar hoe pak ik het het beste aan?</p><p>Hij gaat s'avonds tussen 19:00u en 20:00u naar bed, als ik hem laat liggen dan komt hij tussen 2u en 3u vaak.</p><p>Maak ik hem wakker rond 23:00u/23:30u voor de laatste fles, dan komt hij tussen 3u en 4u en soms tussen 4u en 5u.</p><p>De kinderarts zei dat ik hem niet wakker hoef te maken voor de fles van 23u, dit omdat hij hartstikke goed groeit en hier dus geen last van zal hebben. Maar dat hij dan wel dus snachts kan komen, wat hij dus ook doet. Maar dat doet hij dus ook als ik hem wel nog om 23u een voeding geef, alleen dan later en dan komt de ochtend voeding weer later waardoor het weer niet lekker loopt qua voeden en slapen (dacht niet echt een schema te hebben, maar die heb ik toch wel haha)</p><p>Tips zijn zeer welkom.</p><p> </p><p> </p>