hoe koppig kan een mens zijn.

hallo meiden,

Mijn verhaal, het zal bij vele bekend voor komen; zo graag zwanger worden, hoe ver ga je om te geloven dat je zwanger bent terwijl je het niet bent(schijnzwanger noemen ze dat he)Ik heb van alles gevoeld deze maanden, deze keer een cycles van 86, kan je nagaan hoe lang je bezig bent met wachten wachten en hopen dat het toch een keer raak is, over 2 weekjes om precies te zijn ben ik een jaar bezig om zwanger te raken. Ik begon een paar dagen terug(zoals ik eerder op het forum heb geschreven) een beetje rose afschijding te krijgen en daarna bruinachtig slijm wat ik echt nog nooit eerder heb gehad dus ik dacht he mischien is dit wel innestelingsbloeding, nu weet ik nog steeds niet wat dat zou kunnen zijn. Ik ben zo in de war, dag in dag uit ben ik er 24 uur mee bezig, gezond he! Ik voel mij alleen blij als ik de gedachte heb dat ik zwanger zou kunnen zijn, en ik wil niks anders denken anders voel ik me zo rot; dus ga je 'waanideeen' krijgen. Mijn man wilt het ook zo graag dat hij elke keer weer vraagt en en, vandaag is mijn ongi echt doorgekomen en ik wil schreeuwen en huilen van verdriet, maar dat kan niet. Ben nu op mijn werk dussss ik moet mij inhouden, maar thuisss kan het ook niet omdat ik mijn man niet weer wil teleurstellen en met janken maak je alles alleen erger. Verlamd van pijn...
Ik wil dit met jullie delen omdat alleen jullie meiden het kunnen begrijpen.Nu ik ongi ben geworden kan ik het nog steeds niet geloven;en probeer exuses te vinden zoal waarom blijft mijn temp dan hoog en constant, is niet gedaald? en zo gaat het door, hoe koppig kan je zijn he...
Ik blijf hopen...

Ik moest dit even kwijt.

dankje voor het luisteren.
groetjes
Aicha
 
Jemig wat sneu zeg...wat vervelend ook zo'n lange cyclus. Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Ik ben nog maar net bezig en denk er zoveel aan zou me niet voor kunnen stellen hoe erg dat is dat je na een jaar nog niet zwanger bent. Je moet echt afwachten jammer is dat ging het allemaal maar wat gemakkelijker....Ik wil je heel veel sterkte en succes wensen.. ook aan deze dag komt een eind. Kop op je hebt zoveel kansen dat het dit jaar gaat gebeuren.
Groeten,
Biate
 
Lieve Aicha,
kom net uit mijn werke ne dacht heerlijk ff terug lezen. Als eerste kom ik jou berichtje tegen en ik dacht direct.....wat een herkenbaar gevoel die teleurstelling!! Vervelend ook dat je op je werk zit en niet ff lekker kan huilen. Dat werkt toch altijd erg prettig. Ik snap best dat het voor je man ook een teleurstelling is dat je weer ongi bent geworden maar waarom zou je juist niet lekker bij hem laten gaan????? Het is niet alleen de blijdschap die je met elkaar deelt al shet wel zover is maar ook het verdriet van de teleurstelling moet je toch met elkaar kunnen delen?!
Omdat jullie al zo'n tijd bezig zijn is het misschien een goed idee om langs de huisarts te gaan zodat hij je kan door verwijzen?! Zeker ook vanwege je zeer lange cyclus. Nou (makkelijk gezegdm naar waar)probeer jezelf nadat je flink hebt uitgehuild bij elkaar te rapen en bel de ha. Ik wens je heel veel succes!!

Liefs Sophia.
 
thanks voor de steunende woorden meiden!
verder schreef ik altijd onder lobke.. mijn echte naam is Aicha zoals je hierboven ziet. Ach wat maakt het uit van mij mag iedereen mijn verdriet zien.

Ik wens jullie het allerbeste.
Toch mischien beter om het van me af te zetten voordat ik niet alleen naar de gyn moet gaan maar ook naar de psyg!

groetjes
Aicha
 
Hoi

Een zeer beroerde situatie waar jij inzit maar ik zou gelijk naar de huisarts gaan met een cyclus die zolang duurt, Je heb best kans dat je gewoon geen eisprong hebt en krijg je daar bijv iets voor waardoor je probleem van het ellelange wachten in ieder geval is opgelost. Het wordt wel vaker gezegd dat je met een dergelijk lange cyclus beter direct naar een HA of gyn kan gaan dan krijg je echt wel iets, zo heb je geen leven meer als je daar 24 uur mee bezig bent wordt je helemaal gek.
Veel sterkte huil uit en stap naar de HA je zult zien dan ben je bezig je probleem op te lossen en alleen dat al geeft rust!

Sterkte
lot
 
Meid,

Ik leef echt met je mee. Ik ben er ook veel mee bezig hoor dus het komt me wel bekend voor maar jouw situatie is een stuk verrotter! Ik hoop dat je snel terecht kunt bij de HA en gyn, geef maar aan wat dit met je doet. Een positief iets is dat je nu ongi bent en er nu tegenaan zou kunnen. Ik hoop dat je hier doorheen komt meid want zwanger zijn/worden hoort wel bij de leukere dingen in het leven!

Liefs en stertke, Po
 
Misschien kan ik je een beetje goede moed inpraten:

Ik had ook een lange cyclus, altijd al, en werd ook maar niet zwanger.
Ik ben door mijn huisarts doorverwezen naar de gyn omdat ik ook al meer dan 80 dagen niet gemenstrueerd had, en bij de gyn bleek dat ik cystes had op mijn eierstokken, en dat ik waarschijnlijk nooit een eisprong kreeg (dat is moeilijk zwanger worden natuurlijk!)

Ik heb medicijnen gekregen om mijn hormonen beter in balans te krijgen, en toen kreeg ik wel iedere maand een eisprong en was na 4 maanden zwanger!

Op zich was het niet leuk om naar het ziekenhuis te moeten en medicijnen te slikken, maar nu ik eenmaal zwanger ben ben ik dat allemaal weer vergeten.

Sterkte!
 
och arme, wat een vreselijke dag voor je. Ik ozu toch maar wel ff heerlijk tegen je mannetje aan kruipen en gewoon je tranen laten gaan want al die stress is niet goed voor je. En uiteindelijk is niet niet alleen de lol maar ook het verdriet samen hoor. En verder zou ik inderdaad een keer een afspraak maken met de ha zodat je naar de gyn kan.

Sterkte en knuffels A.
 
Terug
Bovenaan