hoe koppig kan een mens zijn.

Hallo,
Wat erg seg. zo'n lange cyclus, dan wordt je wel een beetje gek denk ik, allee ik zou dat toch worden.
Ik las net in een ander berichtje dat theunisbloemoliecapsules goed zijn om een regelmatige cyclus te krijgen, dus misschien moet je dat eens proberen.
Ik hoop voor jou dat je volgende cyclus een beetje veel minder lang duurt.
Ik wens je veel succes.

grtjs,
Bea
 
Ach meissie, ff janken knap je best van op hoor. Wat erg is dat toch steeds weer he als je er van overtuigd bent dat je zwanger bent althans je hebt de symptomen, en dan blijkt het weer niet zo te zijn.
Maar meis geef de moed niet op.

Veel liefs
Brenda
 
Hoi,
Wat ontzettend balen zeg! Kan me voorstellen dat het elke keer weer een gigantische teleurstelling is. Ik weet inmiddels dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Je kunt je precies zo voelen zoals je je wilt voelen; zwanger dus! Des te groter is de teleurstelling steeds weer.
als ik jou was ging in met zo'n lange cyclus naar de huisarts, misschien kun je iets krijgen om je eisprong te bevorderen.
Heel veel sucses,
liefs Anne
 
Gil maar even lekker hard hoor, het geeft niks.
Ik weet wat je voelt en wilde het ook zo graag alsnog positief zien die stomme test.
Zelfs bijna stiekum gedaan om maar vrolijk aan mijn liefde een goede uitslag te laten zien, aleen die dingen kun je niet dwingen.
Dus als je je rot voelt..... Ik leef met je mee hoor.
En na die wolk komt ook voor jou weer die zon tevoorschijn.
Blijf erin geloven xxx
 
Terug
Bovenaan