Hoe krijg ik die stomme V-TECH uit???????

V tech heeft wel meer rare dingen. Zoals speelgoed waarvan je de batterijen niet verwisselt kunnen worden. Maar wel na een maand leeg zijn... Soms moet je bij v tech ook een gewoon knopje bijv 4 sec indrukken en dan gaat hij uit. Waarschijnlijk goed koper dan een apart knopje voor aan en uit.

Hee hoi Jeske,
Ik was ook al op de site geweest van Vtech, maar de dierendino staat niet in de mega-lange lijst met speelgoed waarvan je een gebruiksaanwijzing kunt downloaden. Er staat ook niet iets tussen wat er op lijkt...

hé Esmé, dat liedjesboek gaat heel makkelijk uit. Als je 'm even open klapt, begint hij (oké zij) weer opnieuw. Maar als je 'm dan dichtklapt zegt ze "tot ziens" en dan houdt het bij ons gewoon op....

Hield hij maar op!!
Na dat "het" tot ziens zegt hoor je na een hele poos weer "gegiebel" en "luister naar de liedjes!!" pfff.. IK WIL NIET NAAR LIEDJES LUISTEREN hahahaha!!
Hij blijft je stimuleren en lokken om het boekje weer te openen, maar het stimuleerd me eerder het ding te molle hahaha.. Maar ik geef toe, na een half uur roepen stopt ie er welliswaar mee..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan