HOE KRIJG IK MIJN SLABBETJES SCHOON

hoi

inderdaad erg lastig als je slabbetjes   niet meer schoon willen worden..
Zelf spoel ik de slabbetjes direct uit na het eten, dan trekt de vlek er niet zo in.
als dit er niet van komt, smeer ik de vlek in met ossengalzeep, heel ouderwets maar t werkt wel. even in laten werken en dan uitspoelen en de wasmachine in. Is trouwens ook makkelijk om bij je te hebben op vakantie voor de handwas. Het is trouwens bij de meeste supemarkten wel verkrijgbaar, zit in een doosje

succes!

Bij de prenatal verkopen ze ook kunststof slabbetjes met mouwtjes die je zo onder de kraan kan afspoelen. Scheelt een heleboel was, want je hebt er maar één of twee nodig.

Groetjes van Marloes

quote: Miep36 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2007 14:31:40'));

hi, bekend probleem hoor. vooral vlekken van wortels, peer, banaan of tomatensaus zijn heel indrukwekkend hardnekkig.

wat werkte bij heel erg vieze flodders:
een nachtje weken in de biotex, meewassen met de witte was en daarna kort in een bakje met water en een scheut chloor. dan goed spoelen en nog eens meewassen en drogen in de zon.

omdat dat zoveel werk is, laat ik het meestal maar zitten. schoon is schoon, d.w.z. als er maar geen beestjes van komen. en ik heb een paar nette achter de hand voor als we uitgaan of er visite komt.

Miep

En uiteindelijk zitten  we dus zo de boel te flessen hihihi.

KT

Terug
Bovenaan