hoe krijg je een meisje?

Lieve allemaal,

Op dit moment heb ik 2 jongetjes en wil stiekem best graag nog een meisje.... Kan je dit beinvloeden? Ik ken de bakerpraatjes op zich wel, maar misschien kan je het een beetje sturen.
Graag wil ik nog wel even benadrukken dat ik met alles heel blij zou zijn!
Het is pure nieuwsgierigheid.

Groetjes, en succes allemaal,

S
 
Of je een jongetje of meisje krijgt ligt al vast in de zaadcel. Die bepaald wat het wordt. De vrouw kan in de eicel alleen een x chromosoom kwijt omdat wij nou eenmaal 2 x chromosomen hebben. De man heeft een x en een y chromosoom. Het ligt dus aan hem welk chromosoom er in het zaadje zit. Een x, dan wordt het een meisje, een y, dan wordt het een jongen. Jij kan er dus moeilijk wat voor doen of laten.

Heb wel eens gehoord dat de mannetjes zaadjes wat sneller zwemmen (wat me onwaarschijnlijk lijkt) en als je het dus doet precies voor de eisprong je meer kans zou hebt op een jongen. Doe je het een dag (of 2) voor je eisprong, dan zou een meisje meer kans hebben.

Ik geloof het eerlijk gezegd niet, dus het enige wat je kunt doen is hopen.
 
Hoi S,

Ik kan me er best iets bij voorstellen hoor, ik heb al een meisje maar als het een jongetje was geweest had ik toch stiekem op een meisje gehoopt, maar ze zijn beide welkom.

Kijk eens op www.genderconsult.8m.com
dat is een webpagina over natuurlijke geslachtsbeïnvloeding.

Veel succes
 
Terug
Bovenaan