hoe krijg je een meisje?

waarom zou het een domme vraag zijn?? Ze zegt toch niet dat een zoon niet welkom is!! Misschien heeft iedereen stiekem wel een lichte voorkeur.... Ik heb geen tips voor je, alleen trek je niets aan van onaardige reacties als je gewoon eerlijk zegt dat je graag een dochter wilt!
 
wat is dat hier, mag dan niemand een voorkeur hebben van geslacht. Het is niet dat ze een voorkeur heeft voor een meisje dat ze doodongelukkig zou zijn met een jongen. Ikzelf heb een meisje en twee jongens, en nu ben ik zwanger van een vierde. Ik heb nooit een voorkeur gehad en nu heb ik dat wel.
Graag zou ik nu terug een meisje willen hebben, maar het is niet daarom dat we een vierde nemen. Als het een zoontje zal worden is hij even welkom hoor.
 
De mannelijke zaadcellen zijn sterker en groter in aantal, maar leven korter. De vrouwelijk zijn veel trager, maar leven langer. Ze zeggen dat je als je lang niet vrijt en dan 1x rond of op de ovulatie dag, dan komen er zoveel zaadcellen vrij dat de mannelijke ruim in de meerderheid zijn. En als je ervoor zorgt dat de penis diep in de vagina is tijdens het klaarkomen, dan is de afstand tot de eicel kleiner en hebben de mannelijke cellen meer kans om als eerste bij de eicel te komen.
Maar let erop. Dit is puur wetenschappelijk!! Je kunt het natuurlijk nooit helemaal garanderen, maar zo vergroot je wel de kans. Nadeel is dus wel dat je precies moet weten wanneer de ovulatie is. En minder vrijen verkleint ook weer de kans op een zwangerschap, maar misschien heb je er toch wat aan.

O wacht, ik lees nu pas dat je juist een meisje wilt. Nou, dan is het dus precies andersom. Heel veel vrijen en de penis niet diep in de vagina bij het klaarkomen.
Sorry voor de onduidelijkheid.
 
je kan naar de dokter gaan, en het zaad van je man laten scheiden en dan de vrouwelijke zaadcellen bij jouw naar binnen laten brengen.
maar pas op dat het dan later geen manwijf wordt he? dan heb je nog niks...hahahaha
 
Ik zeg helemaal niet dat een zoon niet welkom is!
Om onduidelijkheden te voorkomen, wil ik nu nogmaals zeggen dat het me NIET uitmaakt en dat ik deze vraag stel uit nieuwsgierigheid. Kennelijk trap ik met deze vraag op wat zieltjes. Dat is niet de bedoeling. Kennelijk is een lichte voorkeur totaal belachelijk gebleken. Ieder zijn mening!
Succes allemaal!
 
Kijk eens op www.genderconsult.8m.com
dat is een pagina voor natuurlijke geslachtsbepaling.

Ik kan me best voorstellen dat je een meisje leuk zou vinden, ik prijs me gelukkig dat ik er al één heb, ik verwacht nu een zoontje.
 
Terug
Bovenaan