Hoe krijgen jullie vlekken uit jullie baby hun kleding

RVCDVB

New member
<p>Hi! <br /><br /></p><p>Nu de zon niet meer schijnt en dat echt top is om de vlekken uit me dochter haar kleding te laten bleken zit ik met een vraag! <br /><br /></p><p>Hoe krijgen jullie de vlekken uit jullie kinderen hun kleding ? Zoals : fruit , avond eten en dergelijke. <br />natuurlijk gebruik ik een slabber maar die houd helaas niet alles schoon ! <br /><br /></p><p>alvast bedankt ! </p>
 
Groene zeep. Insmeren, paar uur laten inwerken en wassen.
Maar alsnog zijn er soms gewoon vlekken die er echt niet uit gaan. Er zijn genoeg kleding stukken die ik echt niet meer schoon krijg. Vooral zand is funest, dat was je juist 'in' de kleding en laat grijze vlekken achter. Mijn jongste dochter is nu 13 maanden en heeft de hele zomer gekropen. Ondertussen loopt ze, maar al haar zomerbroekjes zijn wel een eind verpest door al het kruipen buiten. Hoort er gewoon ook een beetje bij, je kan niet alles schoon houden met kinderen, zeker niet als ze gaan kruipen en lopen.
 
Dasty (de gele variant) even een half uurtje laten inwerken en dan in de wasmachine. Ik krijg er zelfs oude vlekken mee uit kleding. 
 
Terug
Bovenaan