hoe kwamen jullie er achter??

Leuk onderwerp!
Wij waren precies een half jaar aan het klussen.
Manlief was ongeduldig en wilde na 2 maanden al naar de dokter :)
Eerst heel serieus bezig met tempen enzo, daarna toch maar een beetje links laten liggen en toen was het toch raak.
Het was vrijdagochtend, een weekendje weg met vriendinnen voor de boeg (zuipen, stappen etc. etc.) Ik moest ongesteld worden de dagen erna, het was eignelijk nog te vroeg om te testen maar moest toch weten of ik kon drinken of niet?
ik deed het eigenlijk een beetje voor de lol....wat bleek, een dikke vette streep!
10 minuten later zou mijn vriendin komen om me op te halen, dus snel manlief bellen en die zat meteen te huilen, hij had het absoluut niet verwacht, en we baalde allebei, want ik zou hem niet meer zien voordat ik zou gaan en maandagochtend pas terug zou komen! Ik heb er een foto van gemaakt en de test in de kast gelegd, zodat ie het kon zien als ie thuis kwam.
Later vertelde hij dat hij thuis was gekomen (de deur niet eens achter zijn kont gesloten) en naar de computer is gestormd om de foto te bekijken, de la open te trekken met de test er in en toen is hij gelukzalig in zijn eentje op de bank gaan zitten met een pilsje om het te vieren....in zijn eentje....
Ik ben uiteindelijk zondagavond terug gekomen om het samen te vieren!

Ik testte op 28 maart, uitgeteld op 5 december 2007, Daan is geboren op 20 december 2007, is nu 8 maanden, 9 kilo en 70cm.

x Yvon

Terug
Bovenaan