Hoe laat gaan de kleintjes naar bed?

A

Anoniem

Guest
Hoi,
ik vraag mij af hoe laat de kleintjes naar bed gaan.
Daniëlle is nu bijna 16 maanden en haar slaap ritme is een beetje ontregelt de laatste tijd.
We mogen niet klagen hoor want ze wordt 's ochtends meestal pas om een uur of 9 / half 10 wakker. Dan ging ze normaal gesproken om 13:00u naar bed voor dr middagslaapje tot ongeveer 15:00u. En dan lekker op tijd naar bed: 19:00uur.
Maar de laatste dagen is dr middagslaapje verlaat (omdat ze gewoon niet eerder wilt/gaat slapen), ze gaat dan rond 14:30u pas slapen en dan 17:30u wakker, dus dan kan ik dr niet om 19:00u alweer in bed leggen.
Dus nu gaat ze best wel laat naar bed vind ik, 20:00u / 20:30u.
Ik ben dus wel benieuwd hoe dat bij jullie gaat?

groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Marissa gaat om 22.30 naar bed en wordt dan rond 21.30 wakker 's ochtends. De middagslaapjes kan ik je niet echt vertellen want ze zit in een soort overgang en is dus even uit haar ritme

groetjes Linda

hoi
anouk is 15,5 maand en ze is smorgens 8 uur wakker,gaat dan half 1 tot 14u voor haar middagdutje,en ligt er dan 19.30 weer in.zo gaat het hier al een tijdje.

gr petra

Hoi,
Lieve slaapt hier overdag van 9.30-11.45, en van 15.30-18.00
Gaat dan om 20.00 weer naar bed, tot 6.15.
dit is haar schema op een werkdag/schooldag..!!
Als we vrij zijn, in het weekend,  slaapt ze tot zeker 9.00 uit, en slaapt dan soms overdag maar een keer..dan wel van 12.00-15.00 ofzo..Dan kijk ik even hoe ze tegen etenstijd is..afhankelijk daarvan slaapt ze dan nog even een uurtje..
Een lekkere slaapkop!!
Gr Rina

HOi,

Maaike (15 maanden) wordt tussen 7.30 en 8.00 uur meestal wakker. Helaas moet ik haar als ik moet werken om 7.00 uur wakker maken.
Dan gaat ze meestal alleen s middags nog naar bed tussen 12.00 en 12.30 ligt ze er vaak in. Dan slaapt ze meestal 2 tot 3 uur.
En dan gaat ze er s avonds tussen 18.30 en 19.00 uur in.

Dit houdt ze al een tijdje vol en werkt prima. Soms (zoals vandaag) is ze s ochtends nog wel moe en gaat ze dan ook nog even naar bed. Meestal maar een klein uurtje. Dan slaapt ze smiddags wel wat minder.

Groetjes
Inge

heey,jayda is smorgens rond 7;30/8;00 wakker,maar soms ook wel later..half 9..en dan gaat ze soms nog ff na bed maar meestal houdt ze het vol en dan gaat ze naar dr broodje om 12;00/half 1 weer naar bed tot ong 14;00/half3 soms redt ze tot 15;00.
en om 19;00/half 8 uiterlijk ligt ze er weer in tot de volgende morgen.groetjes

Hoi hoi,

Rik wordt sochtends tegen 7 uur wakker (soms eerer, soms later). Dan gaat ie na zijn boterham nog naar bed rond half 1. Meestal sliep ie wel 1.5 of 2 uur, maar de afgelopen 2 dagen maar 3 kwartier, dus dat zijn lange dagen hahaha. Maar goed zal wel even een fase zijn! En savonds ligt ie er tussen 7 en ha;f 8 weer in!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan