Hoe laat gaan de kleintjes naar bed?

Hoi,
Stijn gaat er sávonds tussen half acht en acht uur in. Die wordt meestal wakker om half zeven maar afgelopen weekend sliep hij beide dagen tot half tien uit. Overdag doet hij nog maar éen dutje, alleen s'midags en dan van één tot drie uur.

groetjes van marloes

Hai,

Mette wordt tussen 06.00 en 07.00 wakker en gaat tussen 19.00 en 19.30 naar bed. 's Middags slaapt ze gemiddeld 1.5 uur.

gr.Ing

Hallo, Dylano wordt tussen 8.00 - 8.30 wakker, en gaat dan rond 12.30 - 13.00 naar bed. Ik laat hem er toch wel 2 uur inliggen hoor. Dat heeft hij echt wel nodig, en als ik hem niet hoor, laat ik hem lekker langer liggen. Vandaag heeft hij gauw 2u 45m in bedje gelegen. Vond ik niet erg, kon ik ook weer ff wat langer liggen...
Hij gaat dan tegen 19.00 naar bed. Maar dit verscheelt per dag. Soms wat vroeger, soms wat later.

Liefs Debby.

MErel haal ik altijd rond 8.15 uit bedje. Vaak is ze dan al wel wakker ar ligt ze nog heerlijk rustig te spelen.
Dan om 12.00 gaat ze weer naar bed en rond 15.30 komt ze er weer uit.Vaak slaapt ze dan nog.
Als ik moet werken haal ik haar al rond 14.30 eruit dus ben benieuwdhoelang ik het nog kan volhouden tot 15.30
Om 19.00 is het verhaaltje lezen nog even spelen en dan naar bedje

Groetjes

Jennifer is 's ochtends erg vroeg wakker!!! Zo rond 06.00 uur!!! Het komt dus ook vaak voor dat we met z'n 3-en al om 06.15 uur aan de ontbijttafel zitten.. maar das wel gezellig hoor omdat Jennifer zo lekker vrolijk is!! (alleen als ik ook moet werken hoor!)

Dan gaat ze na de lunch zo 2 uurtjes slapen en 's avonds tussen half 7 en 7 uur gaat ze weer lekker naar bed toe..

Probeer het 's avonds vaak uit te stellen, maar ze is gewoon echt super moe dan.. Van het weekend was ik alleen en toen werd ze opeens pas om half 8 wakker!!! Heerlijk was dat..

gr. Ilone

Hoi!

Op doordeweekse dagen wordt Tara (17 maanden & 8 dagen) tussen 07:15 - 07:30 uur wakker en krijgt dan 180 ml opvolgmelk.
Ze slaapt 's middags meestal vanaf 13:00 - 13:30 uur tot ca. 16:00 uur.
Als wij haar na ons werk bij oma ophalen, valt ze in de auto in slaap en slaapt thuis nog een beetje door en dat is meestal rond 18:30 uur tot 19:30 uur.
's Avonds trekt ze mij aan haar handje naar ons bed, waar ze altijd nog even op wil spelen voordat ze in haar eigen bed klimt en dat is tussen 22:15 - 22:45 uur.
In de weekenden staat ze rond 08:45 uur op en slaapt ze in de middag rond 14:00 uur tot 17:30 uur, maar dat verschilt ook wel eens, afhankelijk van waar we zijn eigenlijk. In de avond slaapt ze wel rond dezelfde tijd als op doordeweekse dagen.

Groetjes,
Shivana

Eline slaapt van 09.30-11.30 en van 13.30-15.00. Om 19.00 gaat ze naar bed, en slaapt ze tot de volgende dag 07.30.

Feline slaapt van 19 of 20 uur tot de volgende ochtend 7 of 8 uur. Soms wordt ze nog wakker om 22 uur voor een fles. Dat is helaas niet anders.
En tussen de middag slaapt ze een uur of 2.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan