hoe laat gaan jullie kleintje op bed savonds????

Oeps! Nou Linde is nog niet van de hele nachten slapen hoor! Jammer, jammer. Ze slaapt rond 20.00 uur en dan komt ze nu de laatste dagen rond 00.00-00.30 uur voor een voeding. Dan slaapt ze wel tot 07.00 uur. Ik ga zelf rond 22.30 naar bed, dan slaap ik nog fftjes tot zij wakker wordt, scheelt wel iets. We moeten dus nog wachten tot ze zelf zonder laatste voeding kan. ik geef trouwens nog volledig BV, de hapjes willen er maar niet in, zucht!! Liefs Pippi

Oh wat een luxe ik wil oooooook!
Onze man is nu 5 maanden en hij slaapt steeds slechter.
's Avonds om 19 uur erin, 21 uur wakker er weer in, dan 23 uur wakker enz. enz.
Hij wordt elke nacht elk uur/ elke 2 uur wakker. En onze oudste is ook nog eens wakker.
 Gaap gaap,

Mijn man heeft laatst 2 nachten op de bank geslapen, omdat hij een examen had. En ik heb al gezegd dat ik vrijdag op de bank wil  slapen. Ik wil sinds maanden eens een nacht doorslapen. Maar ja dan moet manlief eerst wel beter worden.

Groetjes junimama.

Mika is nu 3 mnd en heeft meestal ergens tussen 19.00 en 20.30 uur z'n laatste fles. Hij heeft in de afgelopen weken kleine periodes gehad dat hij dan doorsliep tot de volgende ochtend 8.00/8.30 uur, maar de laatste 2 weken komt ie toch 's nachts weer voor een fles (ergens tussen 3.00 en 6.00 uur).
Ik hoop van harte dat ie binnenkort die nachtvoeding weer laat schieten. En anders kunnen we hopelijk vanaf 4 mdn iets met een papfles/pap-hapje doen.

maar die tijd van rond 20.00 naar bed zal wel blijven, omdat m'n dochter van 2 jaar dan ook naar bed gaat. Dan hebben we daarna gewoon tijd voor onszelf.

Joris ging met drie maanden om 20.00 uur naar bed en sliep tot 8 uur, helaas is dat maar een maand gebleven. en sinds toen is hij eigenlijk alle ritme kwijt. de laatste tijd slaapt hij zelden door, meestal slaapt hij na een voeding wel weer snel verder, maar ik wil van die nachtvoedingen af. eerst gaf ik volledig bv. nu nog maar 1 keer, dus door een nachtvoeding krijgt hij 4 flessen en warm eten, dat is een fles te veel toch? hoe doen jullie dat? en wat is jullie ritme qua eten. joris krijgt om 5 uur warm eten en om 7 uur de fles is echt te vroeg voor hem, dan geeft hij over. hoe doen jullie dat?
bij ons is het ritme ongeveer
7 uur bv
8.30 uur bed
10.30 uur fruit
12 uur 1 boterham en fles
13.00 uur bed
15.00 uur wakker spelen, wandelen enzo
tegen 17.00 uur warm eten
17.30 bed
18.15 wakker
19.30 uur fles
ik merk dat joris met moeite zo lang wakker kan blijven, hij wordt ook vaak huilerig en met een voeding is hij dan wel stil, maar dat kan niet altijd. hij heeft wel bronchitus, dus daar schijnt hij moe van te zijn. maar ik zou graag een ritme hebben en snachts weer doorslapen
gr floor

hoi hoi..

nou we hebben milan gisteravond weer rond 21.00 uur op bedje gedaan....en weer heerlijk geslapen tot vanmorgen 08.00 uur!!!!
echt zalig...
we konden al wel een paar dagen merken hoor dat we het eigenlijk anders aan moesten pakken,want we maakten hem elke keer rond elf uur wakker...en hij sliep dan zo vast en zo lekker...
en echt vrolijk werd hij er ook niet van!!!!maar ja wat wil je ook als je lekker ligt te slapen en je wordt ineens wakker gemaakt!!!

nu proberen het steeds een beetje af te gaan bouwen,zodat we rond half 8 komen te zitten met de laatste fles!!!
wij zijn in ieder geval erg trots op ons kereltje!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan