Fijne tips hier! Ons kleintje sliep eerste 1,5 week prima in haar eigen wiegje (co sleeper bij ons op de kamer) s nachts. Maar nu ze wat langer wakker is na een voeding wil dat niet zo echt. Ze wil het liefst dichtbij ons zijn, anders gaat ze huilen. Vaak valt ze tijdens het voeden in slaap en we proberen met een warme kruik het bedje voor te verwarmen. Zodat ze niet van mijn warme lijf in een koud bedje moet.
Moet ook bekennen dat we op een gegeven moment haar s nachts tussen ons in lieten slapen na het voeden. Hoefden we er niet uit en dan lagen we allemaal heel lekker. Alleen het is toch wat krap nu dus slapen we apart. Ik in ons bed, vriend in logeerbed. Ook nog een reden om haar weer in wiegje te laten slapen
Moet ook bekennen dat we op een gegeven moment haar s nachts tussen ons in lieten slapen na het voeden. Hoefden we er niet uit en dan lagen we allemaal heel lekker. Alleen het is toch wat krap nu dus slapen we apart. Ik in ons bed, vriend in logeerbed. Ook nog een reden om haar weer in wiegje te laten slapen