Hoe laat je je kleine doorslapen???

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Hoi,

Waarom geef je die van 22.30 niet iets later? en dan lekker laten slapen, mijn jongste dronk om 23.00 de laatste keer bij mij en dan rond 7.00 weer, ik vind dat er iets teveel naar regeltjes word gekeken, als jou kindje liever slaapt s'nachts dan is dat toch heerlijk!
Als ze overdag maar genoeg drinken!

Gr MJ

Nog even een aanvulling...je kunt een kind nooit laten doorslapen! Een kind slaapt pas door als het daar lichamelijk gezien aan toe is.
En bij het ene kind is dat 8 weken, bij het andere 8 maanden. Daar is geen peil op te trekken.

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben dus toch maar op mijn intuitie afgegaan (zoals veel van jullie zeiden) en heb de kleine 's nachts niet wakker gemaakt.
En wat denk je........ Meneertje werd om 06.00 wakker en hij was om 00.30 gaan slapen.
Ik was de volgende morgen gewoon uitgerust hahahaha.
Maar dit doet hij nu al een paar dagen en ik ben er heel erg blij mee.
Zijn 6e fles laat ik nu weg en hij vind het allemaal  best en zeurt ook niet om meer dus krijgt hij genoeg.
Hij krijgt nu 600 cc per dag dat is genoeg hij wil ook niet meer.
In ieder geval bedankt voor jullie tips ze hebben zeker meegeholpen mijn dillema op te lossen.

Groetjes Marijke, moeder van Kelvin

Hoi Marijke.

Gelukkig dat met de voeding van 02.30 uur weg gevallen is.
Ik heb van het ziekenhuis ( mijn dochter is 9 weken te vroeg geboren) dat een baby zeker 3 kg moet zijn om door te slapen.
Toen onze dochter boven de 3 kg was hebben we haar regalmatig laten doorslapen s;nachtts.Soms kwam ze uit zichzelf om te drinken en na een tijdje sliep ze door.
Nu slaapt ze soms van 22.00 uur tot +/- 7.30 uur. Dit vind ik fijn.
En we hebben ook eens gehad dat onze dochter al om 21.00 uur de laaste fles kreeg en klokje rond sliep. Hoe gaat het nu?
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan