Hoe laat krijgen jullie kindjes avondeten

Ik probeer LUkas zo rond 17.30 uur te eten te geven. Soms wordt het 18.00 uur maar niet later. Zelf eet ik liever zo rond 18.30-19.00 uur. Maar dat vind ik voor Lukas dus te laat. Zijn er kindjes die pas zo laat avondeten krijgen en willen ze dan nog redelijk eten?

Annemieke

In de winter is gert-jan om 17:00 thuis en is Thomas ronduit toe aan eten! Hij komt me altijd helpen in de keuken, en begint dan al vrolijk aan de rauwe aardappelen en groente, gaat gillen dat er iets eetbaars uit de koelkast moet komen, accuut!! Het is mannetje van de klok... Terwijl als het eten er dan is, dan blieft meneer het niet meer....
Op zaterdag eten we vaak wel wat later omdat Gert-Jan zichzelf dan eerst vermaakt op het voetbalveld, maar de beloning voor Thomas is dan vaak patat, en dat maakt dan weer een hoop goed!
Wij eten hier dus meestal tussen 17:00 en 17:30 warm!

Kus, Marieke

Wij eten meestal rond 17.30-18.00. Op woensdag is Kian altijd bij mijn schoonmoeder. En als ik 'm dan ophaal om 17.00 heeft ie al gegeten. Da's voor mij wel makkelijk. Maar als we daar blijven eten allemaal, moeten we op m'n schoonvader wachten. Die komt tussen 18.30-19.00 thuis. Dus dat krijgt Kian om 17.00 een extra tussendoortje en dan eten we later...
Kian is variabel in het wel of niet willen eten. Heb nog niet ontdekt dat daar een tijd of soort eten vanaf hangt....
Liefs Nelleke

wij eten meestal tussen 17.00hr en 18.00hr. ik wil het ook niet teveel later doen want Daniëlle gaat naar bed tussen 19.00hr en 19.30hr als we te laat eten moet ze met een volle buik naar bed en dat lijkt me niet echt prettig..

Groetjes Veronique, Daniëlle en ukkie

meestal eten we tussen 17 00- 18 00 uur Want ik geef marek nog steeds voor het slapen gaan een flesje nutrilon goede nacht en anders lijkt het mij dat hij zo'n onzettend volle maag heeft lijkt me niet echt lekker   slapen
mira mv marek

tim eet van af dat hij 6 maanden is om 18,00 uur maar dan is hij niet te moe wand hij
slaapt smida ´s van 13.00 tot 16.00 uur nog en hij gaat pas  sávons  tussen 8 en 9 naar bed
ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om hem eerder naar bed te krijgen
maar hij is daar in tegen wel echt een uitslaapen soms wel tot 11.00 uur

gr stephanie en timothy

Terug
Bovenaan