Hoe laat krijgen jullie kindjes avondeten

Hier eten we tussen 17:30 en 18:00 uur..
Een enkele keer wordt het later maar meneertje eet anytime anyplace..

Het ligt dus aan de dag,  of we moeten werken en/of hij naar het KDV is geweest.  Als  ik zie dat hij veel slaap en honger heeft dan krijgt hij gewoon een potje en eet hij dus eerder, anders eet hij dus altijd met  "onze"  pot mee.

Vaak als hij eerder heeft gegeten, en dat is niet vaak, wil hij ook nog gewoon met het avondeten mee smikkelen..

Hier dus een echte kliko..

Esmé mv Kay

wij eten rond 5 uur.
soms iets later, maar dat komt niet zo vaak voor.
ik moet wel op het laatste moment pas de kinderstoel pakken, want als devany die klaar ziet staan dan zet ze het op een gillen!!!!!!!!!!

groetjes van miranda mv jaleesa en devany.

Hier eten we als we allerbei thuis zijn voor Mila tussen 17.00 en 17.30
Ze ligt er rond 19.00 in.
Als ik werken ben eet ze ook die tijd,dan eet ik zelf later.
Ze heeft rondt die tijd ook echt zin.
Rondt half zeven krijgt ze nog een beetje melk.
groetjes piewie

Ook hier gewoon wanneer wij eten tussen 17.30 en 18.30 uur.
Ligt er ook aan wat we eten, is het iets dat voor mike niet kan dan geven we hem soms eerder eten en dan gaan wij eten. Kan hij ff tv kijken of spelen.

liefs jen mv mike

heel erg variabel, meestal half 6, maar soms dan zijn we gewoon echt laat en is het kwart over 6 of half 7
Ivar gaat bijna altijd om 7 uur naar bed dus soms gaat hij direct na het eten naar boven
tot nu toe hebben we nergens problemen mee gehad, hij wil wel eens niet eten maar dat hebben wij ook nog niet kunnen linken aan het tijdstip

liefs Jenneke

Wij eten meestal rond een uurtje of vijf.
Ik vind het heerlijk om een beetje op tijd te eten,dan kunnen we na het afruimen nog een beetje rustig aan doen,even badderen,luieren etc.
Manlief is meestal laat thuis dus die eet niet met ons mee.
Groetjes Tanja.

Hai,
Wij eten ook meestal tussen half zes en zes uur. Komt eigenlijk weinig voor dat het later is. Als het later is maakt het voor Chris ook niet uit.
Hij krijgt ook nog een flesje voor het slapen gaan. En als we iets later eten doen we gewoon iets minder melk.
Hij gaat meestal tussen 8 en half negen naar bed.
Gr van Marieke

Terug
Bovenaan