Hoe laat laatste fles en hoeveel uren slapen 's nachts??

@ pipi Joris mocht met 11 weken al het klokje rond slapen, dit komt omdat hij zo groot is. ik heb hem ook een tijdje om 22.00 uur gewekt voor een voeding (toen had hij een iets ander ritme) maar daar sliep hij smorgens niet langer door. ook nu merk ik dat als hij een nachtvoeding krijgt, hij evengoed om 7-8 uur wakker is smorgens.
je zou het dus kunnen proberen met linde, maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten en je er goed bij voelen.

gr floor

hallo moeders..
mijn zoontje is van 7 mei 2008,net 4 maand geweest dus.hij was 10 pond bij de geboortje,met 4 weken sliep ie snachts al door en met 8 weken had ik hem al op 4 flessen maar hij dronk dan ook flessen van 240 cc.ik geef hem nu na zn slaapje smorgens rond een uur of 11.00 het warme hapje en dan een half uur later de fles en dan s middags om 15.45 het fruithapje en dan een fles en om 19.00 krijgt ie zn laatste fles en gaat dan lekker op bed tot smorgens 7.30.je moet op je eigen gevoel afgaan vindt ik altijd..ik de fles van 23.00 er ook al heeeel snel af geloof dat ie 8 weken was of hij sliep dan zooo vast om 23.00 en dan moest ik hem wakker maken,wat niet eens altijd lukte en dan dronk ie maar 40 cc of zo nou dat is onzin en dan verstoor je ook nog s zo n klein hummeltje zn nacht rust..gewoon alles uitproberen!!!

suc6 gr.marije

ons zoontje krijgt om 19.00 de laaste fles 240cc en dan slaapt tot 7.30.
ik start trouwens altijd om 7.30 om het ritme er in te houden!! ook al slaapt ie nog dan begint de dag haha en hij doet het er super op.
om 9.00 gaat ie weer lekker naar bed tot 10.45 en dan het warme hapje dan om 11.30 de fles 210 cc en dan op tot 12.45 dan lekker op bedje weer tot 15.45 dan zn fruithapje en dan weer een fles van 210cc en dan is ie op tot 17.30 dan slaapt ie nog 3 kwartier en dan 18.30 lekker in bad en dan de laatste fles en dan hebben paps en mams lekker de avond voor hun alleen....ik ben heeel ouderweds best wel volgens mij maar bij ons zijn de drie rrr erg belangrijk en ons zoon vindt het heerlijk..ooh ja hij is net 4 maand geworden.

gr.marije

Hoihoi,

Evy, ook van 16-05, krijgt rond 23.00 haar laatste fles. We hebben het weekend 4 flessen geprobeerd, maar dit was niet z'n succes.
Dus maar weer 5 flessen.
Wij beginnen 's morgens om 7.00. Ze slaapt dan meestal nog, maar ik ben van de structuurtjes, haha. Het is makkelijker met ons werk.
Ze slaapt dus z'n 8 uurtjes.

We geven nog geen rijstepap, aangezien ons uitstapje naar 4 flessen niet z'n succes was en ze nu weer onregelmatig drinkt, wachten we nog maar even.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

@Marije

Joah was ook dikke 10 pond bij de geboorte, 5210 gr om precies te zijn.
Morgen moet hij weer naar het bureau. ben erg benieuwd hoe zwaar hij si. Vorige keer was hij 8 kilo.

Hoe groot en zwaar is jouw zoon nu? Ben benieuwd of ze beetje gelijk op gaan.

Ik kijk trouwens gek op dat jij eerst groente gefet en in de middag pas fruit. Eten jullie zelf ook warm tussen de middag? of heb je een andere filosofie erachter zitten?

Groetjes Bianca

Terug
Bovenaan