Hoe laat laatste fles?

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
Hoi hoi,
Mag ik vragen hoe zwaar jullie kindjes zijn/ Want   Dylano weegt maar 5 kilo dus die heeft zijn 5 flessen nog wel nodig denk ik, heb hem intussen wel een uur vervroegd naar ongeveer 22.00 uur en gaat nog goed.
Groetjes

Ik geef bv dus misschien niet helemaal te vergelijken...? Maar onze laatste voeding (dochter = 3,5 maanden) is rond 20.00 uur, maar als ik in mijn omgeving kijk ben ik 'bang' dat dit een hele grote luxe is...:)
Mijn zoon kreeg tot 6 maanden ofzo de laatste rond 23 uur.

quote: Mama van Navara reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2009 10:28:53'));

hoi hoi,

Onze meid is nu ook  4 maanden (09-10-08), en eet al een tijdje fruit en groente.
haar schema is nu:

07.00   180 cc + 6 schepjes
10.00   bijna een heel potje fruit en ongeveer 40 cc rooibosthee
13.00   180 cc + 6 schepjes
16.00   180 cc + 6 schepjes
18.00   bijna een heel potje groente
20.00   180 cc + 6 schepjes

met 3 maanden had ze niet genoeg aan 5 flessen. We moesten altijd rekken, en zaten met een huilend kind. Toen we met fruit en groente begonnen was ze binnen 3 weken overgestapt naar 4 flessen. Ze gaf dit zelf aan, maar wel hebben wel een week getobt met halve flesjes s'-nachts, maar nu gaat dit alweer 1,5 week goed. Maar goed, ik weet dat dit niet echt een veelvoorkomend schema is met 4 maanden, maar misschien heb je er toch wat aan!

xxx
Mama van Navara

ps: ze sliep al met 5 weken 's-nachts door, dus vandaar die laatste fles al zo vroeg!

Navara is nu net 6 kilo. Toen ze rond de 5 kilo zat, kreeg ze haar laatste fles ook al rond 20.00 uur. Ze kreeg toen overigens nog geen bijvoeding.

Terug
Bovenaan