<p>Onze meid is gisteren een half jaar geworden. Nu heb ik een vraag over haar slaap patroon..</p><p> </p><p>Ze slaapt overdag eigenlijk alleen bij mij of in de kinderwagen als we onderweg zijn. Ze valt dan in slaap bij mij aan de borst. Als ik haar probeer weg te leggen als ze bij in slaap valt wordt ze direct wakker. Ze slaapt dus niet in haar eigen bed.</p><p>Overdag slaapt ze dan ook max een half uurtje tot een uur.</p><p> </p><p>'S avonds slaapt ze rond 7 uur +- een half uurtje tot een uur bij mij. Hierna is ze wakker en uiteindelijk valt ze rond 22.00u a 23.00u in een diepe slaap en kan ik haar in haar eigen bed leggen. Waarna ze gewoon de nacht doorslaapt.</p><p>Beide keren valt ze in slaap aan de borst.</p><p> </p><p>Als ik haar wakker in bed leg bij vermoeidheid signalen, zoals overal geadviseerd wordt.., huilt ze tot hysterisch aan toe. Ze wordt ook niet rustig van mijn aanraking oid.</p><p> </p><p>Volgens "het boekje" zou ze nu van 7 tot 7 moeten slapen, maar daarentegen slaapt ze dus van +-23.00 tot +-8.00u</p><p> </p><p>Hoe gaat dit bij jullie?</p>