Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Haha herkenbaar. Zeker als ik binnenkort weer aan het werk moet dan ga ik gewoon om 20u/ 20.30u erin hoor. Mijn zusje duikt nu haar kids 4 en 7 zijn nog zelfs met enige regelmaat er om dezelfde tijd in als haar kinderen ? beter een fitte uitgeruste mama toch?
Mijn zoontje is 19 maanden en ik lig bijna elke avond rond 22.00uur in bed. Ik ben dan echt moe en wat heeft het voor zin om dan wakker te blijven? Mijn vriend gaat eigenlijk altijd dan wel mee. In het weekend proberen we het iets later te maken, maar mijn zoontje is meestal rond 6uur/half7 wakker, dus ik wil mijn uurtjes wel maken om de volgende dag weer fit en gezellig te zijn ?
Haha thanks voor de reacties, weet ik dat ik niet de enige ben ieder geval denk gewoon dat ik nog moet wennen aan het leven als ouder. Voorheen kon ik veeel later naar bed zonder moe te zijn mja dan kon ik er ook uit wanneer ik wilde of tussen de middag nog een dutje doen.
Zit er nu allemaal niet zo meer in dus eigenlijk wel logisch
Met doorslapen, bedoelen jullie dan klokje rond?
Want onze zoon van 5,5 maand slaapt van 18.30 tot 22.30 en dan van 23.15 tot 6.30 (vaak nog een speen om 5 uur), maar die fles van 22.30 uur, daar wacht ik meestal op en ga daarna naar bed. Puur omdat het niet lukt om in slaap te vallen als ik nog een fles moet doen en als ik in slaap val, vind ik het heel moeilijk weer de slaap te vatten na de fles. Ben wel kapot ?.
Ik lig er ook altijd vroeg in! Mij dochtertje is nu 2 maanden. Ze krijgt om 19.30 de avond voeding. Meestal ligt ze er een uurtje later in, waarna ik ook naar bed ga. Dus ik lig vaak om 19.00 al in bed. Om 24:00 eruit voor de nachtvoeding (ja, ik herken het moeizaam in slaap vallen ) en dan tot 5:45 doorslapen. Het doel is tot 6:00, maar dat red ze niet altijd.
Ja, hier ook tussen half 10 en 10 uur op bed. Ook zaterdagavond ?
@lepeltjelepeltje, wordt hij echt dan wakker voor de fles, of maak je hem wakker?
Anders zou je hem kunnen laten slapen en zelf ook lekker vroeg gaan, dan heb je toch al wat uurtjes kunnen maken als hij om 1 of 2 uur zou komen.
Wij maakte onze zoon altijd om 10 uur wakker, bv geven en om half 11 weer slapen. Dan sliep hij tot 7 uur.
Met 10 maanden hiermee gestopt en nu komt hij soms nog ‘s nachts en slaapt soms door.
Heel herkenbaar.
Onze dochter is nu 15 maanden en ik ben nog steeds niet uitgerust.
Moet zeggen dat het slapen eindelijk sinds 2 weken goed gaat en ze ook echt nachten maakt van 19/19:30 tot 6/6:30.
Zo nu een dan een uitschieter dat ze om 4 uur rechtop in bed staat.
Ik sliep met die leeftijd altijd eerst op de bank en na de laatste voeding gingen we meteen naar bed. Mijn man dacht minder slaap nodig te hebben ha-ha. Waar het kan zou ik slapen en of dat in bed of op de bank is maakt dan ook niet uit. Elk slaapje die je pakt is mooi meegenomen ;-)
Het is inderdaad niet altijd gezellig maar goed, als je niet voldoende slaap hebt dan ben je dat ook niet.
Wij brengen onze dochter zeker eens per maand uit logeren en hebben dan een avondje samen waarbij we er niet vroeg uit moeten.